czwartek, 11 kwietnia 2013

Sunny Beautiful Day. *__*

Hejo.  Mam chwilę czasu, więc postanowiłam napisać. Whatever

W szkole okej. Na polskim pełen luz, oglądaliśmy jakiś film sensacyjny. Dostałam 5 za rysunek na religię. Niedługo pokażę, bo wzięłam go do domu. Aktualnie skończyłam rozmowę na gg z tą panią xd i oglądam sobie tunelowe śpiewanie Muli - polecam! A już jutro piątek [muszę Wam to napisać, bo Wy nie wiecie xd]. Idę do McDonalda po szkole z Korą i M. Wbijać na bloga Kory! Będzie trochę zdjęć, ponieważ biorę cyfrówkę. Dzisiaj zaczęłam nagrywać My night routine. Ale zanim ja go przerobię, bo z tym filmikiem zawsze jest dużo roboty. Gdy już będzie wstawię Wam tutaj. No cóż zostało mi odrobić lekcje i zrobić dwie prace na plastykę. Dzisiaj cudna pogoda, mimo, iż rano była mgła. Wracając do szkoły zdjęłam kurtkę, i nadal było mi gorąco! Ale zauważyłam, że mam lepsze samopoczucie, gdy jest pięknie na dworze. Więc całuję, papa kochane! 


9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie ;)
    U ciebie jest jeszcze tak dużo śniegu ??
    U mnie już powoli topnieje.
    Śliczny blog. Obserwujemy ?

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile u Ciebie śniegu :o Ładne zdjęcie ;3

    Zajrzyj ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na filmik,oo ale fajnie idziesz do maka czekam równiez na zdjecia i co tam jeszcze bedziesz miła,hehi
    a czemu blogger nie wyswietla twoich nowych postów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech teen nieszczęsny śnieg stopinejee ;( U mnie własnie pada deszcz i bedzie niesamowita chlapa

    http://littleamyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio mam lepsze samopoczucie, to pewnie przez to słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post i genialny blog <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też samopoczucie od razu się poprawia gdy słońce świeci na dworze :)

    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog <3
    zapraszam
    http://julia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, słońce to najlepszy polepszacz humoru :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥