czwartek, 25 kwietnia 2013

Konkurs + Q&A.

Hejo. ♥ Co u Was słychać misie?
Ja zajadam popcorn oglądając anime. Zaczęłam oglądać wczoraj, jestem dopiero przy czwartym odcinku. Według mnie jest to świetna rozrywka na każdą porę dnia.

Przyszłam do Was z konkursem zorganizowanym z SylwiąKonkurs będzie w formie losowania. Jedną osobę wylosuję ja, a drugą Sylwia. Możecie wygrać nagłówek i polecenie bloga na naszych blogach.

ZASADY SĄ PROSTE:
1. Zaobserwuj mój i Sylwii bloga.
2. Polub mojego bloga na facebooku: >> KLIKNIJ TU <<
3.Wstaw poniższy baner na pasek boczny.
4. Napisz w komentarzu nick pod, którym obserwujesz oba blogi, imię i pierwszą 
literę nazwiska pod którą polubiłaś fanpage, swój adres mail i link do bloga.
NAGRODY:
-Osoba wylosowana przeze mnie: design bloga bez nagłówka + polecenie bloga w 1 poście
-Osoba wylosowana przez Sylwię: nagłówek bez designu + polecenie bloga w 1 poście

Obiecane odpowiedzi na pytania [dawno dawno temu]:
Już jestem na bloglovin, więc folołujcie, tam wyświetlają się moje posty!

EDIT: Zgłaszać się możecie do 09.05.2013 włącznie!

8 komentarzy:

  1. zaraz u mnie bedzie równiez ten post,filmik jest świetny,poprosze wiecej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post , filmik wszystkie przez ciebie oglądałam , nic dodać nic ująć , super blog i porposzę więcej filmików bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik,poprosze takich wiecej

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wzięłabym udział w konkursie, ale usunęłam facee'a ;)
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)
    www.c0smic-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się zgłaszam do konkursu MAIL: oleniaczka208@gmail.com , adres bloga : http://oleniaczka208.blogspot.com/. Ola A. Obserwuje dwa blogi Juli i Syci

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Lajka
    Fb: Alexandra A.
    Email: oollaa2002@gmail.com
    blog: lajka-lajkaa.blogspot.com

    Wszystko obserwuję .
    Mam nadzieję, że uda mi się *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Obs za obs ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥