niedziela, 14 kwietnia 2013

Po przerwie.

Hejo.  Po jakiejś tam przerwie wracam.
Więc nie było mnie chyba od czwartku, tak? W piątek byłam w maku. Na razie mam parę zdjęć, ale wstawię je w następnym poście. Plus będę miała zdjęcia od Kory z maka, bo da mi we wtorek. To po Maku poszłam z Korą na sesję zdjęciową na tory (ona ma zdjęcia). Ujrzycie co nie co z tej sesji we wtorek bądź środę. Wczoraj nic ciekawego. Byłam na zakupach (zdjęcia na dole), sprzątnęłam trochę i obejrzałam "Klopsiki i inne zjawiska pogodowe" trzeci raz. Dzisiaj odrobiłam lekcje, byłam w kościele. Niedługo wybieram się na spacer z psem, a później nauka. Wczoraj było tak ciepło, że chodziłam już bez kurtki, jednak po południu zaczęło trochę padać. Nie zmienia to faktu, że kocham deszcz. Więc zdjęcia:





Jaram się tymi butami *-*
Lecę na spacer w kaloszach, bo w lesie straszne błoto. Mam nadzieję, że skomentujecie tego posta nie tylko na temat zdjęć! Zajrzę do każdego, kto skomentuje nie na temat zdjęć i nie na temat wyróżnionych. Więc przeczytaj. Jak na mnie to krótko napisałam! 
całuski, Julia 
Na zdjęciu: KORA <- klik. Ma super bloga, chociaż zaczyna.

5 komentarzy:

  1. Wkońcu wróciłaś.
    czekam na zdjecia z torów i maka.
    te buyty w kaiwy,sliczne.
    Dziś jest cieplej niż wczoraj ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty :)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujemy ?

    Ja już :*

    buzio-buzio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post nie zmieniaj już adresu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post nie zmieniaj już adresu bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥