wtorek, 30 kwietnia 2013

Twórczy tytuł, czyli kropka.

Follow on Bloglovin
Hejo. ♥ Dość późno piszę, ale grunt, że w ogóle piszę.
Każdy wie, że już wolne, więc po co to pisać? Dzisiaj byłam z Mileną () na spacerze. Pokłóciłam się z koleżankami, dosyć poważnie, ale trudno.. Dostałam 5- z testu z angielskiego *jeeej!*. Zaczęłam "interesować się" moim psem. Umyłam go i kupiłam mu kości. Fajny dzień ogółem. U mnie ciepło, jednak brak słońca. Na majówkę jadę do babci [przymus]. Ale biorę aparat, więc będą zdjęcia. Jednak nie będę pisała postów, bo wyjaśnienie w poprzednim poście. Teraz pozostaje mi spakować się i może jakiś dobry film lub kolejny odcinek anime. Nie chcąc zanudzać zostawiam Wam parę zdjęć. Jakbym jednak nie pojechała do babci napiszę. :)




Boże, jaki krótki post O_o


JAKI FILM POLECACIE?
JAKIE MACIE PLANY NA MAJÓWKĘ?
CO WY NA FOLLOW ZA FOLLOW NA BLOGLOVIN?

ZAPRASZAM DO KONKURSU >> KLIKNIJ TU <<

25 komentarzy:

  1. o jak u ciebie zielono :)
    śliczne zdjęcia...
    ja nie znam żadnego fajnego filmu ale wydaje mi się, że nie ważne jaki aby w dobrym towarzystwie:)

    obserwuję z chęcią i zapraszam do siebie:) - World Fashion Style Eve ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O to fajny mialas dzieć ;) Oprócz kłótni z przyjaciółmi :< Piękne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa notka
    masz ciekawy blog i na pewno będę tu często wpadać 8)
    wpadniesz do mnie ? zależy mi ,prosze ;c
    http://lovelooksky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, wpadam jak mam czas do czytelników :)

      Usuń
  4. ładne zdjęcia ;d obserwuję i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłaś się ;c

    "CO WY NA FOLLOW ZA FOLLOW NA BLOGLOVIN?" a w opisie:
    "2. Nie toleruję "Obserwacja za Obserwację" i zapamiętaj to 4ever! -,-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, zmieniłam to jak ci nie pasuje, teraz ty coś zrób! Napisz to jeszcze raz nie z anonima! -,-

      Usuń
    2. taki mądry tylko z anonima,no przecież

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, jaki aparat? ;)

    http://thoomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak tu kolorowo :)
    świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :3 obserwuję i liczę na to samo :3 zajmie dosłownie chwilkę a tak wiele radości mi da :3
    liopelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia i blog :))
    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem powinnas wsawiać więcej swoich zdjęć a mniej zdjęć drzew i krzaków, ale za to masz PIĘKNY, banner <3

    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz???
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę ale nie jestem zbyt fotogeniczna ;)

      Usuń
  11. oo bierz aparat i cykaj zdjęcia.
    Też byłam dziś na spacerze.Przeszłam 2km,rekord.
    U mnie też brak słońca i brak planów na weekend majowy.
    Uwilbiam ''trzy metry nad niebem'' i ''Tylko ciebie chcę''
    Kocham te filmy i jak najbardzij polecam <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam film " 3 metry nad niebem " - spaniały :>

    pampise.blogpsot.com - Gorąco zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja polecam "Niemożliwe" :)
    U mnie jest tak ponuro, że w ogóle z domu nie chce się wychodzić ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, ze dzień naprawdę udany (no może poza tą kłótnią, ale jestem pewna, że będzie dobrze) ;]
    Śliczne zdjęcia *_*
    Polecam film "Ona to on" - naprawdę świetny <3
    A co do majówki, to zakładam, że spędzę ją z przyjaciółmi ^^

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjecia,jakim apratem robione??

    Polecam film:
    -Straszny film ( któraś część )

    Plany na majówkę:
    -Siedzę cały czas w domu
    -Nocowanie u koleżanek :)

    Bardzo u ciebie ciekawie, Jest tak kolorowo *.*

    Zapraszam :
    starpure.blogspot.com

    pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie zdjęcia, takie okolice mmmm ; ) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥