wtorek, 16 kwietnia 2013

Wiosna w pełni.

Hejo. Wiosna jest więc wszystko budzi się do życia. W tym ja!

Do wakacji 10 tygodni! Znów mam lustrzankę. Szkoda, że pod poprzednim postem był tylko jeden komentarz. Czy Wam się nie wyświetlił? Czy co? No zero reklamy bloga, nic. Tylko komentarz Sylwii, której dziękuję. Więc KTOSIU jeśli to czytasz, wróć do poprzedniego posta i skomentuj go proszę.

W szkole okej. Dostałam dwie piątki z polaka. Właśnie wróciłam z rowerów z Korą. Było spoko. Te nasze odpały xd Zjadłam dzisiaj lody wracając ze szkoły, bo było gorąco. A po obiedzie znowu je zjem ;) Obym się nie rozchorowała, bo na dworze tak przyjemnie. I otworzyli boisko na przerwę, tylko fajnie, że wtedy wyszłam do domu ;_; Ale może jeszcze jutro będzie otworzone otwarte dostępne.

Okej, muszę się ogarnąć z nauką, bo się już prawie wcale nie uczę. Ostatnio z matmy zrobiłam 2 zadania na 6. Ale na szczęście jeszcze pani nie sprawdziła. Chociaż już wiem, że to jedynka! Jarajcie się, dostanę jedynkę! Więc, by wziąć się w garść wydrukowałam to i powiesiłam przy biurku.

Okej. Zjem teraz obiad, lody i odrobię zadanie z matmy. Resztę już odrobiłam, tylko matmy mi się nie chciało robić. ;p Więc żegnam się z Wami i zapraszam: TU miśki.
PS. Mam już zdjęcia od Kory (thanks). Muszę teraz je zgrać i przerobić. ;)

Zdjęcia z wczorajszego spaceru [lustrzanka, yeey]:





3 komentarze:

  1. Jakie śliczne zdjęcia :*

    http://buzio-buzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne kaczuszki.Nareszcie wiosna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę lustrzankę!
    ale ty to masz fajnie ;)
    a widzisz ja zawsze komentuje twoje posty,bo twój blog mi się bardzo podoba i ciekawi mnie :3
    już chcę Wakacje ale to niedługo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥