środa, 29 maja 2013

Czemu oni to robią?

Ciągle zastanawiam się czemu ludzie to robią. Czemu dokuczają innym, naśmiewają się z innych, czemu tak jest. Chcą się popisać? Czym? Dokuczaniem słabszym? Co w tym odważnego? Nie lepiej stanąć w obronie takiej osoby? To jest wyczyn. Sprzeciwić się "najlepszym". Co z tego, że Cię wyśmieją. Będziesz miał na sumieniu dobry uczynek..

Jeśli jednak dobry uczynek to dla Ciebie za mało, zastanów się nad sensem twojego rozumowania. Czy to rozsądne poniżać słabszych, młodszych - takie to odważne, że aż żałosne. Postaw się na miejscu słabszego. A co gdyby tobie zaczęli dokuczać? No właśnie. Upokorzenie. A jak jeszcze zobaczą, że nie umiesz się obronić, masz przechlapane.

A jeśli grupa wywiera na tobie presję do wyśmiewania innych, znajdź prawdziwych przyjaciół. Bądź wzorem dla innych, a nie sługą. Nie rób czegoś, co Ci nakazują. Miej własny rozum, własną silną wolę. Stań przeciwko nim. Odważ się po prostu. Wiele zyskasz. Nie chodzi mi o rzeczy materialne, tylko.. No sami wiecie. :)

Mam nadzieję, że przeczytałaś całe. Wiem, że nie, a szkoda. Bo może to zmieniło by twój pogląd na świat. Taka jest prawda. Więc jeśli nie przeczytałaś, zrób to. Pokaż, że potrafisz. To może Ci się przydać, gdyż w dzisiejszym świecie jest to bardzo często spotykane.

24 komentarze:

  1. Ja przeczytałam i w 100% się z toba zgadzam.
    Ja jak byłam młodsza wyśmiewali się ze mnie że mam rude włosy :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%. Niektórzy nie rozumieją, nabijanie się z innych wcale nie jest fair...

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwacja za obserwacje,? jak sie zdecydujesz to zaobserwuj i wspomnij w komentarzu, a ja na pewno zrobie to samo :) zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie 100% racji masz. Oni chcę się popisać http://happyisad.blogspot.com/ obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie że przeczytałam
    dobry post, zgadzam się z tym wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki za obserwacje, odwdzieczam sie tym samym i zapraszam czesciej:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejdzie im , na pewno :>.
    Zrezygnowałam ponieważ ćwiczenia już mi się znudziły i chce spróbować jakiś własnych ćwiczeń i stworzyć swoj wlasny program cwiczen ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądry post!
    Smutne jak często spotykane są takie okropne zachowania ..
    http://pure-dreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry post, masz rację z ludźmi... Okropne i częste jest to zachowanie :c
    Może kiedyś wszyscy to przemyślą i zmienią się na lepsze.

    Zapraszam do mnie, liczę na komentarz;
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak już bywa w życiu. Zachowanie niektórych ludzi sprawia że brak nam słów, zachowują się co najmniej nie na poziomie, najlepiej ich ignorować, albo traktować tak samo - mój sposób na życie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze stawiam sie na miejsu innych.. Nikomu staram sie nie dokuczac chociaz prawie cala mija klasa dokucza innym i mi tez..
    Ciekawy post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mądry post, zgadzam się z Tobą w 100%. + pamiętam, jak kiedyś, jakieś 4-5 miesięcy temu byłam obs. Twojego bloga. Napisałam Ci komentarz "używaj mniej ♥", pamiętasz? Po czym odjęłam się z obserwatorów. Teraz znalazłam Twojego bloga, i no... jestem pod wrażeniem! ciekawie piszesz, masz coś do powiedzenia, zachęcasz edc. dzisiaj przeglądnełam wszystkie Twoje posty i naprawde mi się spodobały. mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że w Ciebie "zwątpiłam", hahah. + oczywiście obserwuję, ale to już chyba zauważyłaś, bo zrobiłam to jakieś 2 dni temu (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Psychologia tłumu. Takie to proste. Jesteś w grupie ludzi, których lubisz, ale oni nie lubią, np. jakieś osoby, która ci jest obojętna. Robisz to, co oni. Presja. Rzadko jest to kwestia silnej woli czy świadomych decyzji. Takie teksty nie mają siły sprowokowania kogoś do zmiany poglądu na świat. To by było zbyt sielankowe życie.

    OdpowiedzUsuń
  14. na blogu pytałaś się " co dałam im za tą pakę gum " otóż zaskoczę Cię, tak na prawdę nic nie zrobiłam, ale są pewne wymagania, które musisz przestrzegać, czyli musisz mieć ponad 10.000 wejść na miesiąc. Inaczej nie dadzą ci paczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mnie to wkurza, mądry post.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chbya nigdy nie zrozumiem czemu ludzie się tak zachowują..Z roku na rok coraz gorzej..Boje się pomyśleć co będzie z ludźmi kiedy ja już będę dorosła..
    Świetnie dobrałaś zdjęcia do tematu posta, genialne są! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie oraz życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wkurzające. Niestety czasami już nie da się tego zmienić. Smutne...
    ~ maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejterami są głównie osoby z kompleksami, które takim zachowaniem starają się zamaskować własne słabości.
    Szczerze mówiąc, 90% osób czytających ten komentarz również dokucza innym, niekoniecznie w szkole. Często publicznie deklarujemy tolerancję, a nieświadomie jesteśmy zupełnie inni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa notka, wiele z niej można wywnioskować.
    + Dziękuję za komentarz u mnie:) Nie usuwałam bloga, ale zmieniłam jego nazwę i adres url. Zapraszam więc do lifewithv.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mądre słowa. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego co robią, nie chcą sobie tego uświadomić.. Dobrze, że niektórzy chociaż próbują coś z tym zrobić ;)
    Ciekawie piszesz, tekst jest składny i 'ogarnięty', zdjęcia fajne i wygląd oczywiście śliczny. Wierzę, że osiągniesz sukces w blogowaniu i właśnie tego Ci życzę.
    Ściskam mocno i pozdrawiam.
    Zuuza

    A może zainteresuje Cię coś u mnie..?


    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia ;)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mądrze napisane - piękna notka :)
    zapraszam do mnie: tutaj --> http://przzed.blogspot.com/
    miło mi będzie gdy zaobserwujesz (odwdzięczę się)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moi znajomi z klasy naśmiewali się, bili takiego jednego chłopaka, a ja stanęłam w jego obronie.
    Bardzo mądre słowa. Masz rację.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥