poniedziałek, 13 maja 2013

It's a monday, monday! :3

Hejo, siemka, cześć, witajcie, joł, hej, bry, dzień dobry. 
Follow on Bloglovin


Co tam słychać misie? Nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo jestem chora. Mam nadzieję, że jutro pójdę (dziwne?) bo jutro dyskoteka (nie, jednak nie dziwne). A jak nie pójdę na lekcje, to na dyskotekę szkolną nie.. Weekend spędziłam u babci, a w sobotę poszłam do kina na "Oszukane". Nie chcę robić recenzji, ale warto, NA PRAWDĘ WARTO PÓJŚĆ NA TEN FILM. Mi się bardzo podobał, wzruszyłam się 4 razy, jak to ja! Okej, lecę obejrzeć trzeci odcinek anime (dzisiaj obejrzałam już dwa), no i oczywiście herbata. :3 Jeszcze dzisiaj czeka mnie dodatkowy angielski, niestety. ;d Paa 


11 komentarzy:

  1. A zajebiście :D
    ZDROWIEJ ja byłam dziś na koncercie,jaram się <333
    Muszę wkońcu obejrzeć ten film,bo jest dużo pozywtywnych opini na jego temat

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała pójść na "Oszukane" ;)
    Zdrowia i udanej dyskoteki :D
    mam pytanko. Jak zrobiłaś to, że zmniejszyłaś tak okno z YouTuba?

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie tu :)

    przy okazji zapraszam na hardrock-hallelujah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej i życzę ci udanej dyskoteki .
    Słyszałam o tym filmie same dobre rzeczy.

    Zapraszam do siebie : http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej i dobrze się baw. Ja nie byłam na żadnej dyskotece od czasów podstawówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia !:)
    fajna grafika na blogu wgl
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia!:)
    obserwuję na bloglovin, mam nadzieję, że z rewanżem!:)

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowiej szybko! ;)) i fajny giff *o*

    +Fajny blog. Może wzajemna obserwacja? Jak tak to zacznij i odp u mnie! pzd ;)

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej szybko! :*
    Pozdrawiam, Izz :* mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie też zastanawiam się nad pójściem do kina na ten film.
    życzę zdrowia!:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥