czwartek, 16 maja 2013

Po przerwie od szkoły.

Follow on Bloglovin
Hejo.  Jestę Lisowskę. ;d



Właśnie słucham Kraszy Już go pokochałam. Zaraz ściąganie piosenek. Oczywiście kochany rap. Od piątku nie byłam w szkole, jednak jutro idę. W poniedziałek nie mamy lekcji, tylko jakieś warsztaty czy coś. Wczoraj zrobiłam sobie gwiazdkę przy oku jak u Lisowskiej, jednak teraz mam przez to kłopoty, bo to nie chce się do końca zmyć. Wyglądam jakby ktoś podbił mi oko xd Mniejsza. Odwołujemy konkurs, zgłosiły się dwie osoby, z czego jedna ma już zrobiony design przeze mnie od dawna! W planach mam posta o odchudzaniu a potem z inspiracjami. :3
Zabawa z photoscape xd
ZNASZ KOGOŚ KTO ROBI ŚLICZNY DESIGN? NAPISZ DO MNIE!

12 komentarzy:

  1. czekam na notkę o odchudzaniu :D
    Ślicznie ci z tą gwaizdeczką,a u mnie nikt się nie zgłosił.
    Hah ja też nie śpię bo trzymam grzywkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz ;)

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na notkę o odchudzeniu :3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jak zwykle to trzymaj tą swoją grzywkę :* :) ;) super post czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia .;) Obserwujemy? odp u mnie modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie czytam tego Twojego bloga, i doszłam do notki, w której dałaś zdjęcie z popcornem oraz z fragmentem anime, które oglądasz. Co to jest? Jaki ma tytuł? Osobiście wygląda mi to na mangę, a nie na anime, ale nie widziałam nawet fragmentu odcinka, więc nie mogę się wypowiadać. A tak w ogóle, ta postać kojarzy mi się z Greyem z Fairy Tail, a przynajmniej włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, czekam na posta o odchudzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomyslowo i fajnie :)
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥