poniedziałek, 6 maja 2013

Poniedziałkowe słoneczko.

Follow on Bloglovin
Hejo Miśki  Jak Wam minęła majówka?
Mi minęła jak najbardziej okej. Trzy dni byłam u babci (trochę nowych zdjęć). Byłam z mamą na zakupach (zdjęcia w następnym poście). Teraz staram się pisać krótkie posty i szczerze nie jest to takie trudne. Stwierdziłam, że jak komentuję Wasze blogi + zostawiam link do bloga i rzadziej piszę posty mam sporo komentarzy. No wcześniej koło 20, pod ostatnim 12. Mi się to podoba :3 W szkole było okej. Cztery plus z matmy. Boisko otwarte na przerwy. Piękne słońce, gorąco na dworze. Kocham to! Zapraszam do moich przyjaciółek: tutaj i tutaj. Więc do następnego. 


ZAPRASZAM DO KONKURSU >> KLIKNIJ TU <<

EDIT: Obiecana kartka dla Sylwii:

9 komentarzy:

  1. Superrrrrrrrrr post Julciu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. majówka trochę nudna tylko sobota i niedziela udana.
    U mnie też dwór otwary na przerwy.
    DZIĘKUJE za kartkę <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ;D Jak zrobiłaś, że z kursora lecą te nutki?

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki kotek!*.*
    Pozdrawiamy:) Pytałaś się nas która to Mery,a która Blue. Ja zawsze ustawiam się po prawej stronie,a akurat na tych zdjęciach miałam kucyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek <3 Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki kot :3
    nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swieeetne zdjecia *.* Sliczny kotek ;)
    Genialny blog i fajny post <3
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia są genialne. Nie wiem jak to robisz, ale potrafisz wydobyć na fotografiach coś niezwykłego z tych miejsc. Piękne. Szkoda, że sama nie mam talentu do fotografii c: Polubiłam Twojego bloga i zapewne jeszcze tutaj wpadnę .
    Tak jak kilka osób na górze- zakochałam się w zdjęciu kociaka *u*


    mroczne-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥