czwartek, 27 czerwca 2013

EFOXCITY.NET

Hej miśki . Ostatnio przeglądając sklepy internetowe natrafiłam na efoxcity.net. Sklep od razu mnie zauroczył i postanowiłam napisać do nich o współpracę. Wczoraj dostałam pozytywną odpowiedź. Bardzo się ucieszyłam.
Sklep ten ma bardzo ładne i oryginalne ubrania oraz dodatki. Zarówno chłopak jak i dziewczyna może kupić tam coś cudnego za niewielką cenę. Każdy znajdzie coś dla siebie. Moją uwagę najbardziej przykuły rzeczy na zdjęciach. Nie mogłam się oprzeć, by wybrać kilka, więc zrobiłam kolaże.
Sklep ten posiada bogaty wybór sukienek. Wszystkie są bardzo ładne i zarazem tanie, myślę, że niedługo kupię coś z tego sklepu. Polecam wszystkim zakupy w tym sklepie!
Bardzo duże wrażenie zrobiła na mnie biżuteria. Jest prześliczna. Chciałabym mieć takie rzeczy w swoim domu. Na prawdę sklep mnie mile zachwycił! 
Macie coś z tego sklepu?
Zamierzacie coś kupić?
Co Wam najbardziej się spodobało?

29 komentarzy:

  1. Hmm, chyba też napiszę do nich z prośbą o współpracę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z nimi współpracować, ale zrezygnowałam, mają trudne wymagania..

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Mają tam naprawdę ładne rzeczy. :3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milej wspolpracy :)
    Sliczne rzeczy tam sa *-*
    Cieplutkie pozdrowienia z Londynu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje współpracy,ubrania z tego sklepu są fantastyczne =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje współpracy, do mnie też pisali ale zniechęciło mnie to że nie są polską firma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że z nimi współpracujesz - gratuluję!
    Śliczne rzeczy, czekam, aż zaprezentujesz jakieś z nich.
    Myślę, że też napiszę do nich o współpracę, ale muszę zapytać się rodziców.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. otworz twoją skrzynke eemeil bo che napisac meila

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny post
    zapraszam:
    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolaze, ja jestem kompletnym beztalenciem jesli chodzi o takie wyczyny :P
    Pozdrawiam i zapraszam
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy. Trzecia bluzka w trzecim kolażu jest nalepsza :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Napiszesz mi na blogu jaki masz aparat?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG to świetnie, że Cię wzieli ! Ciesze się ! Serio te rzeczy są b. ładne ;)
    Spotkamy się jutro w szkole :d

    Gratuluję jeszcze raz !

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wieeelką prośbę. Mogła byś napisać wzór czyli po prostu co trzeba napisać do firmy? Chodzi mi o to jak napisałaś tą prośbę o współpracę? Była bym baaaardzo wdzięczna jakbyś odpowiedziała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne ubrania *.* Też chciałabym podjąc współprace z jakas firma :))

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam nic z tego sklepu,nawet o nim nie słyszałam,ale te koszule sa prześliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne są te legginsy i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej:) fajny blog :) gratuluję współpracy:) zaczęłam Cie śledzić przez bloglovin-też zapraszam http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam z tego sklepu kilka rzeczy z biżuterii ;) Uwielbiam ten sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam nic z tego sklepu, ostatnio przeglądałam ten sklep i muszę przyznać jest bardzo fajny i mają świetne ciuchy i biżuterię, może kiedyś coś kupię :)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam... ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej, jaka śliczna biżuteria ^^

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety nie, ale na pewno tam zajrze :)
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Julia,a w jaki sposób można podjąć z nimi współpracę i co trzeba by było robić żeby pracować? Proszę odpowiedz mi.To dla mnie bardzo ważne. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie - ciuszki bardzo ładne. :))

    ZAPRASZAM DO MNIE - http://nnatalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna biżuteria :)
    zapraszam do mojego bloga, ale nie zmuszam do tego :)
    gosiaczeg-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥