czwartek, 6 czerwca 2013

SHEINSIDE :3

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z postem o sklepie internetowym sheinside. Nie, nie współpracuję z tą firmą, jednak wysłałam maila. Wątpię, żeby się zgodzili na współpracę, ale przekonała mnie Klaudią, z którą obecnie piszę, że warto spróbować.

Pewnie słyszeliście już o tej firmie, być może ktoś z Was ma jakąś rzecz stamtąd. Są tam cudne i oryginalne ubrania. Chętnie bym miała wszystkie. Co prawda nie płaci się polskimi pieniędzmi ale za tak cudne rzeczy opłaca się więcej zapłacić. :)

A teraz kilka ubrań, które mi się bardzo podobały. Było trudno wybrać parę, bo mi się podoba tam praktycznie wszystko :D






SŁYSZELIŚCIE O TEJ FIRMIE? MACIE COŚ Z NIEJ?

21 komentarzy:

  1. słyszałam o tej firmie ale nic z tamtąd nie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. jej jakie ladne ciuszki.. nwm czy mam cos z tej firmy.. penie tak, bo prawie wszystkie moje ubrania sa z ameryki(usa) lub Anglii
    zapraszam: oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula z pierwszego rzędu mnie zauroczyła ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O firmie słyszałam i kilka razy przeglądałam ofertę, mają fajne rzeczy ;) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam!

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. klik for you ;) firma bardzo fajna, a ciuchy jeszcze lepsze :) powodzenia we współpracy.
    Obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, jasne, że obserwujemy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny blog! ;) zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com
    obserwujemy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. boski blog, oczywiście, że obserwujemy, ja juz teraz ty a i kliknelam w ten baner sheinside :) (ja cos obserwuje i na bloglovin i na zwyklych obserwatorach, wiec jesli moglabys tez tak obserwowac bylabym wdzieczna) :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o tej firmie. Fajne ciuszki mają :)

    Pewnie, ze obserwujemy ;-)

    http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka 'Batman' jest super i te legginsy w czachy ^^
    Kilknęłam, mam nadzieję, że pomogłam

    Zapraszam do mnie: http://the-world-of-fucksucker.blogspot.com/ Będzie mi miło ;)
    Pzdr Pp+ \m/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne ^^
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/ <---- Polecisz ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubrania z tej firmy sa cudowne
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknełam! ^^

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie i życze miłego weekend'u :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam ;)
    Świetne ubrania tam są! :)

    Obserwuję :)

    przezxobiektyw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknełam. Jasne że obserwuję. Polecisz? julabllogger.blogspot.com zapraszam do komentowania i obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają świetne legginsy.;) Zapraszam do mnie http://zuzanax.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥