czwartek, 13 czerwca 2013

NORMALNIE NIENORMALNIE

Hejo miśki 
 
Dawno mnie nie było, ale wracam. HEHEHE 

No odzwyczaiłam się od pisania i nie wiem co tu nabazgrolić Wam. Oceny u mnie są w porządku, jutro tylko historia i mogę powiedzieć, że zamykam "dział wkuwania". Ale mimo to, muszę chodzić przez kolejne dwa tygodnie do szkoły. ;_; Po co to wszystko? Oceny jako tako, mogło być lepiej :D Dzisiaj byłam sobie na spacerze z lustrzanką wujka. Mam zdjęcia, ale wstawię w następnym poście, bo dzisiaj obiecałam zdjęcia zakupów, c'nie? xD Ja się żegnam. Paa 


A w ogóle doszła dzisiaj doszła bransoletka z konkursu od WERONIKI. Ślicznie dziękuję. Jest przecudna  Co do poprzedniego posta, nagram TAG: 40 MIN, ale dopiero w poniedziałek :)
 
ZAPRASZAM NA BLOGA MOJEJ KOCHANEJ SIOSTRZYCZKI 

17 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest z House'a? :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszula i sukienka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak fajnie ze nagrasz tag 40min.
    Koszula i spodnie <333 cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. co pisać zajebist* kutałka czy jak to tam się zwie, oczywiscie sliczna sukienka , świetna bransoletka i zajefajny post!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz pięknego bloga *___* Fajne zdjęcie.
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka! ;D zapraszam magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy,najładniejsza sukienka.Muszę się przyznać nie mogę przestać oglądać twoich postów ,oglądam je co dzień.Zdjęcia są przepiękne a cały post ,wow.Dodaję cię na listę moich ulubionych blogów.

    worldnastolatki.blogspot.com zapraszam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy na zdjęcia z zakupów kochana <3 świetne zdjęcia ! Jakim aparatem robisz ?

    + mega sukienka i strój <3

    OdpowiedzUsuń
  9. hej super blog i zapraszam na mojego bloga
    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś :)
    Ładna bransoletka ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, bardzo ładna jesteś :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sukienka! i koszula XD i ty! :)
    zapraszam : http://etttee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! :)
    Obserwujemy się? Jeśli tak, to napisz u mnie, a ja zrobię to samo. :D
    mojkwiatzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś *.*

    http://bafianig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka ;3 Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥