piątek, 28 czerwca 2013

Okropna pogoda, nie zdałam. ;c

Hej misiaczki. Co do tytułu, specjalnie jest tak napisany, zobaczymy kto czyta posty. Jest to kłamstwo, bo pogoda cudna i zdałam xD Napiszę Wam, że mamy wakacje, bo nie wiecie. :D Fajnie, że już koniec szkoły, ale jednak jak zawsze, w połowie lata zacznę marudzić, że chcę do szkoły, bo mi się nudzi (LIKE EVER). Nie wiem czemu tak mam. Dobija mnie jeszcze myśl, że dyrektor chce rozwalić szóste klasy (w sensie te co idą do I gimbazy) ;_; Nie chcę się rozstawać z moją kochaną klasą ;-; Jest najlepsza na świecie. Dzisiaj było trochę płaczu, nie ukrywam :D 
Potem poszłam do McDonalda z Korą. Następnie do niej, pofarbowałyśmy sobie końcówki, ale mi się zmyło. ;/ Pojeździłyśmy na rowerach, pooblewałyśmy się wodą z węży - spoko. ^^ Wiem, że i tak nikt tego nie czyta, bo długie. ;/ Nie byłam na zakupach, bo ktoś miał ciekawsze plany ode mnie, chociaż obiecywał, że pojedzie ze mną. Szkoda..
 Dostałam parę maili w związku ze współpracą z efoxcity. Postaram się odpisać w najbliższym czasie. Jutro jadę do babci na kilka dni. Raczej nie będę pisała postów, ponieważ nie mam tam zdjęć, nie będzie o czym, no i każdy zagląda w komputer co robię. ;c Okej, to ja się z Wami żegnam. Miłych wakacji życzę. ;33

30 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że nie zdasz, wiedziałam... ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie pogoda cudna, a u mnie pada ;x
    Fajne zdjęcia c:

    always-happy-and-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam twoje posty regularnie,ale mimo to tytuł mnie zaskoczył ;d Ja długo cieszyłam się na wakacje,a teraz się nudzę XD Śliczna jesteś *.*
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję i liczę na to samo .♥

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda okropna, strasznie zimno. Śliczne zdjęcia :) Udanych wakacji!
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :*

    /zapraszam Cię do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki masz aparat?:D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hah też zdałam ♥
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sudnee zdjęcia:) Piękny design. Jeszcze jedno pytanie, czy mogłabym maila do Cb? mogłabyś napisać na moim blogu? bylabym bardzo wdzieczna :)
    obserwuje na bloglovin i na zwyklych obserwatorach i licze na to samo :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też pogoda cudna,też zdałam ja juz d0 2 gimbzy o.o
    Oj szkoda ze ci się zmyły końcówki.
    Miłych wakacji ! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku włosy farbuje całe na niebiesko, w tamtym roku były czerwone ♥
    Ja po wakacjach idę do 3 gimbazy :3

    OdpowiedzUsuń
  11. też w tym roku muszę rozstać się z moją klasą ;(
    ale ja to juz do liceum idę. Nie przejmuj się w gimnazjum bedzie fajnie ;) mi sie pierwsza klasa podobała :D
    Pozdrawiam ;**
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie widziałam jej teledysku. Czapki z woalką ogólnie są popularne :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha, podstępny tytuł :3

    http://aboutnatti.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. podstępnie hahaha :) + obserwujemy? ja już :) zapraszam do mnie http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ty śliczna *o* Boskie fotki każdemu w końcu lato się nudzi heheszky :p
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie

    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pogoda może nie należy do najlepszych ale również zdałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    I gratualcje że zdałaś :D haha

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny wygląd też bym taki chciała :0

    OdpowiedzUsuń
  19. U cb ładnie a u mnie pogoda brzydka :<
    ładne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie chciałabym pofarbować sobie końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. :) Aha.. Nie rozumiem, jak można nie przeczytać posta? Ale mogłaś o tym podstępie napisać na końcu, bo początki czyta wiele osób.

    xcvzbv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia :)


    nutellowee-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog! Ja czytałam do końca. ;)

    http://szarokolorowajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej bardzo spodobał mi się Twój blog. Zapraszam do mnie. Jeśli zaobserwujesz oczywiście odwdzięczę się tym samym. ;-) ewelinaa-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna notka! :) :) :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna jesteś...
    ale mi narobiłaś smaka na shake truskawkowego z maka xD
    a z efoxcity tez współpracuję, fajna firma :)

    moze wzajemna obserwacja??
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. już myślałam, że nie zdałaś :o
    ładnie się tu zrobiło.
    Rodzice się zlitowali:
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. hahha, już się przestraszyłam, że nie zdałaś!
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥