wtorek, 25 czerwca 2013

Pytania i odpowiedzi #1

Hej , więc w poprzednim poście prosiłam o pytania i zadaliście ich aż 76 (jeśli dobrze policzyłam, a mogłam się pomylić ^^). Postanowiłam podzielić to na kilka części bo wyszedł by strasznie długi post. ;33
1. Jakie plany na wakacje?
Mam sporo planów; nocowanki, obóz, być może wyjazd nad morze, spotkania z przyjaciółkami..
2. W przyszłości chciałabyś mieszkać w Polsce?
Nie, bardzo marzę by zamieszkać w Londynie c;
3. Wolisz koty czy psy?
Psy bo koty są złe XD Poza tym mam uczulenie na koty :D
4. New Yorker vs H&M
Nie kupuję ubrań w New Yorkerze, bo uważam, że jest tam trochę za drogo xD
5. Jakim aparatem robiłaś zdjęcia?
Czasem pożyczam lustrzankę od wujka, a tak ogólnie mam zwykłą cyfrówkę ;/
6. Justin Bieber vs. One Direction
Słucham JB i 1D - nie wstydzę się tego ^^
7. Jak długo blogujesz?
Uhuhu, chyba od 10 roku życia, moje pierwsze blogi były o MSP, potem jakieś dziwne o życiu, których nikt nie czytał, poza moją koleżanką z neta, ale ja i tak pisałam. A teraz mam tego bloga, na poważnie :D
8. Największe hobby?
Chyba blogowanie i fotografia ;p
9. Masz rodzeństwo?
Niestety, brata Kubę (16 lat), siostrę Justynę (6 lat). ;-;
10. Ulubiona przekąska?
Słodycze, hehehehe ;33
11. Jak nazywa się Twój najlepszy przyjaciel?
Nie mam najlepszego przyjaciela ._.
12. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Nie zastanawiałam się nad tym.. Może fotografem? c;
13. Dostajesz kieszonkowe?
Tak :D
14. Lubisz chodzić na zakupy?
W tym roku polubiłam, wcześniej nienawidziłam tego o;
15. Chodzisz czasem na zakupy do lumpeksów?
Nie ;-; A tam są fajne rzeczy ;3
16. McDonald vs. KFC
Nienawidzę KFC :D
17. Jak Ci idzie z nauką francuskiego?
Ostatnio przestałam się uczyć ._.
18. Uczę się francuskiego bo..
Francja strasznie mi się podoba i chcę tam kiedyś pojechać ^^ 
19. Najchętniej robię zdjęcia (komu, czemu?)
Chyba przyrodzie i innym ludziom ;33
20. Czy blogowanie sprawia Ci przyjemność?
Pewnie, jakby tak nie było, przestałabym prowadzić bloga D:

Jeszcze raz dziękuję za tyle pytań, jest ich więcej :* 
Pa 
Mam nadzieję, że skomentujecie na temat odpowiedzi, a nie "fajne odpowiedzi" -_-

28 komentarzy:

  1. Też dopiero w tym roku polubiłam jakos zakupy.
    Też wole psy od kotów.
    Ooo jak ja bym chciała miec starszego brata i młodsza sisotrę *-*
    Widzisz skomentowałam na temat,chyba jak zawsze,śliczotko ty <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy podobne plany na wakacje ;3 Też wolę psy niż koty. Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robiłam takiego posta :)
    www.blog017.blogspot.com zaobserwujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog : )
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś weszła na mojego :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia! ^^

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu.

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wcześniej nie lubiłam zakupów. Dopiero niedawno trochę się do nich przekonałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziekuje za komentarze u mnie. :)
    Tez robilam podobnego posta.;) A i tez zaczelam blogowac jak mialam 10 i pierwszy blog tez byl o MSP. Tyle nas laczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi ;D
    Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. też ostatnio robiłam post P&O :P
    Mój brat też ma na imię Kuba (17lat) a moja mama to Justyna ;oo przypadek ? xd
    naprawdę fajny blog, obserwuje !

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadeg? Nie sondzę :D
      specjalnie tak napisałam, tak dla anonimów ^^

      Usuń
  10. Ja tam lubię Francję, ale wolę niemieckiego się uczyć, bardziej się przyda. Ja też nienawidzę KFC jest obleśne i oszukują tam na kasie :@ Masz brata... Ładny? haha ^^.

    am-aam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  11. A ja marzę o tym aby zamieszkać w Japonii. :D Yay, nie chciałabym mieć uczulenia na koty, bo uwielbiam je! ♥

    Jeśli znalazłabyś chwilkę i miała ochotę to zapraszam na mojego bloga. http://oliwia-zofia.blogspot.com :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ślicznego bloga! Będę tu wpadać :3
    I mam nadzieję, że odwiedzisz mojego bloga peppermint-september.blogspot.com Dopiero zaczynam, ale moim marzeniem jest znaleźć prawdziwych i stałych czytelników. Jeśli mnie zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog
    zapraszam do siebie:)
    http://fryourselfee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisałaś u mnie czy obserwujemy. Ja już teraz ty ^^

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. heh ;D ja też kochachm londyn iw wyjeżdzam tam za 4 lata :D fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Och marzy mi się mieszkać w Londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię Londyn. <3

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Także lubię słodycze , mam podobne plany na wakacje, ja także nie nawidzę KFC. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego przestałaś uczyć się francuskiego ? :c
    Śliczne zdjęcia *.*
    Zapraszam do konkursu :
    http://kamaa3.blogspot.com/2013/06/fiftyfour-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. też nie chce mieszkać w polsce. I zdecydowanie wolę psy od kotów i też nie lubię kfc ;-)
    obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne odpowiedzi :3
    Też nie mam przyjaciółki/przyjaciela ;_;

    OdpowiedzUsuń
  23. Blogujesz od 10 roku życia??? ;O hehe ;p Ja w wieku 10 lat pisałam swoje imię na klawiaturze w 15 minut, tak więc....
    _________________________________________________________________________________________________________

    juliabloger.blogspot.com

    Dziękuję za komentarz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow szybka jesteś w blogowaniu ja to tam jeszcze nie nie wiedziałam co to jest ^^
    Hehe i też nie lubiłam zakupów , ale jakoś niedawno je zaczęłam lubiec

    http://zwariowanedziewczyny3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne i ciekawe odpowiedzi :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥