niedziela, 23 czerwca 2013

Pytania?

Hej. Czuję, że powinnam coś napisać, jednak nie mam pomysłu.
Wczoraj miałam na osiedlu piknik. Grill, trampolina, karaoke - świetna zabawa. Byłam na nim do 24, ale jak kładłam się spać ok 1:00 dorośli jeszcze w najlepsze balowali. Sobotę uważam za udaną. Byłam z Kornelią nad tamą. Pływałyśmy w ubraniach, tylko trzy godziny. Wybieramy się znów, jutro.
Chciałabym abyście zadawali pytania, ponieważ chcę zrobić posta z odpowiedziami. Pytania mogą być przeróżne, "dokończ zdanie.." lub "coś vs coś" albo zwykłe pytania. Zadawajcie w komentarzach. :3

30 komentarzy:

  1. słodki piesek!
    1.Jakie plany na wakacje?
    2.W przyszłości chciałabyś mieszkać w polsce?
    3.Wolisz koty czy psy?

    aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. New Yorker vs H&M ? Świetne zdjęcia :D
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki psiak :3 Jakim aparatem robiłaś zdjęcia?
    Moje pytanie:
    Justin Bieber vs One Direction? :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne zdjęcia <3!

    zapraszam do siebie http://jestem-julia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, fajna notka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki piesek
    fajny blog , super się czyta
    obserwujemy ? daj znać u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się twój blog, widać że jesteś kreatywna!


    Proszę zajrzyj na mojego i na mojej przyjaciółki. To dla nas bardzo ważne liczymy każdy komentarz i osobę. ♥
    naszymi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki piesek *.*
    Pytanie: Jak długo blogujesz?

    wpadniesz? a jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, będzie mi miło :)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej jestem magda ładny blog terz uczę się francuskiego :) obserwuję i zapraszam do mnie madzia-madziaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wybrałabym się na taki piknik.

    dokończ:
    1. Lubię...
    2. Umiem...
    3. Najbardziej...
    4. Chciałabym (chciałbym)...
    5. Zawsze
    6. Nie cierpię...
    7. Nigdy...
    8. Moim marzeniem jest...
    9. Nie potrafię...
    10. Gdybym urodziła (urodził) się raz jeszcze...
    11. Uwielbiam...
    12 Na ogół...
    13. Denerwuje mnie...
    -jestem - ...
    NiE dbam - ...
    Sama - ...
    potrafię- ...
    chciałabym- ...
    pragnę- ...
    milczę- ...
    zamykam –
    żałuje- ......
    żyję- ...
    nienawidzę- ... .
    nie znoszę - ...
    szanuję- ...
    wybucham- ...
    czekam- ... …….
    staram SiE - …
    marzę- ...
    muszę- ...
    rzadko- ...
    lubię- ...
    Z trudem - ......
    Z łatwością - ...
    nie umiem - ..
    wierzę- ...
    plączę- ......
    nigdy-


    pytania:
    największe hobby?
    masz rodzeństwo?
    ulubiona przekąska?
    jak się nazywa twój naj. przyjaciel?
    kim chciałabyś zostać w przyszłości?
    dostajesz kieszonkowe?
    lubisz chodzić na zakupy?
    chodzisz czasem na zakupy do lumpeksów?
    macdonald vs KFC?


    myślę że starczy <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, super blog! Treść przejrzysta, ładne zdjęcia, wygląd też extra! Oby tak dalej. Mój stary blog został zablokowany, zapraszam na nowego. Obserwuję :) Będę wdzięczna za rewanż oraz za komentarz.

    http://maddie-blog013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama robisz zdjęcia? Świetne!!!
    Jak ci idzie z nauką francuskiego?
    dokończ:
    Uczę się francuskiego bo..
    Najchętniej robię zdjęcia ..(komu,czemu?)
    zapraszam do mnie : http://cloudilly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia *__*
    zapraszam w wolnej chwili,
    so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia <33333333333333333333

    Serdecznie zapraszam do mnie: cukierkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspirujący blog ; ) Ładne zdjęcia ; d
    Czy blogowanie sprawia Ci przyjemność?
    Pozdrawiam! ; D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :)
    I śliczne zdjęcia :)

    http://zwariowanedziewczyny3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że nie tylko ja nie boje się kapać w ubraniach :3
    Pytania hmm..
    Od kiedy prowadzisz bloga ?
    Jakie jest twoje motto życiowe ?
    Spełniło się któreś z twoich marzeń ?
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia i bardzo fajny blog :))

    http://kolorowaax.blogspot.com/ obserwujemy ? zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog <3

    ♥♥♥
    Lucy vs Wiśka
    Vansy vs Conversy
    biały vs czarny
    miętowy vs różowy
    ♥♥♥
    Jestem ...
    Uczę się w szkole ...
    Jak mi się nudzi to oglądam ...
    Moimi 3 ulubionymi blogami są ..
    ♥♥♥
    Jakim aparatem/lustrzanką robisz zdjęcia?
    Masz obiektyw?
    Masz swoją BFF?
    Jakie plany na wakacje?

    Myślę że wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki słodki piesek :o
    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! <3

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczny pies!
    Pytania:
    1.Jak podoba ci się blogowanie?
    2.Lato vs. wiosna? :D
    Zapraszam do mnie
    mojeszalonezyciexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju zakochałam się! Pierwszy raz jestem na twoim blogu, ale zostaję na dłużej. Kochana, śliczny wygląd. Pomimo że jest takich mnóstwo na różnych blogach twój jest w jakiś sposób inny. No po prostu SUPER masz tego bloga :) Szczególnie nagłówek :) BOSKI... Jeżeli masz ochotę zajrzyj do mnie, może mój blog też Ci się spodoba? :*
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowity wygląd bloga i tematyka! świetnie!

    Proszę zajrzyj na mojego i mojej przyjaciółki bloga naszymi-oczami.blogspot.com jeśli może to proszę dodaj się do obserwatorów i komentuj ♥ To dla nas ważne, z góry DZIĘKUJEMY CI! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :D
    Słodki piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo .. Ładniutko tu !
    Fajny taki piknik ;3

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawy blog, zdjęcia są świetne:D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥