wtorek, 4 czerwca 2013

Randka..

Hejo.  Miałam napisać do was już w niedzielę, ale okazało się, że pojechałam z Mileną do zoo, a potem na zakupy. xd Ale kupiłam tylko fajny kubek termiczny, świeczkę i legginsy (pokażę w następnej notce). Dzisiaj była piękna pogoda, ale się popsuła. :/ Burza, deszcz. Miałam iść na szkolą dyskotekę, ale nie chciało mi się.. Cóż to tyle, ja się z wami żegnam i zostawiam was ze zdjęciami z zoo (niestety jest ich tylko kilka, bo rozładował mi się aparat). xd Mnie czeka randka z historią. ;c










14 komentarzy:

  1. Ooo romans z historią cię czeka mnie z matmą :c
    Fajnie wyszłaś na tym zdjęciu ''rodzinnym'' :) heh

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, fajny wygląd bloga szkoda że taki krótki post . Jeśli mogę wiesz co w moim blogu wyszedł mi błąd że nie mogę pisać postów wiesz co mam zrobić? ola

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrów historię i powiedz jej, że ja spotkam się z nią w środę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm...historia :D
    Wiem coś o tym, sama pisałam wczoraj sprawdzian z historii. -,-

    nedenede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię chodzić do zoo!:D
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie czeka randka z matmą :<


    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja nienawidzę historii...

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nienawidzę historii.. dzisiaj pisałam test kompetencji z histori..masakra ! :/

      Usuń
  8. pamietam to jaranie sie przy tych zdjeciach z gorylami! xD o matko.. wycieczka klasowa <3 xD
    nienawidze historii :D powodzenia na randce :D
    sali-pno.blogspot.com
    ask.fm/syb14

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny blog! ;d zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę dawno nie byłam w zoo haha :D
    A ta apka to Lomo camera ^^
    Dzięki za odwiedziny xd

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia! :)
    alex-nath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥