sobota, 8 czerwca 2013

UHUHUHU, MAMY TO *o*


Hejo. A więc powinnam się teraz uczyć, ale stwierdziłam, że muszę napisać posta, bo..
..
..
..
DOBILIŚMY 100 OBSERWATORÓW!
Chciałabym Was poprosić o pomysły na jakiś specjał. W końcu nie codziennie ma się pełną setkę, co nie? To Wasza kolej. W komentarzach piszecie co chcielibyście zobaczyć na moim blogu. Mogą być filmiki, posty, wyzwania. Co chcecie.
 
Byłam dzisiaj na zakupach, więc w przyszłym poście oczekujcie zdjęć lub filmiku z nimi. Hehe, to ja Was żegnam i lecę dalej sprzątać pokój. To złe, bo na dworze jest 30 stopni i umieram ;/ Pa <3
DZIĘKUJĘ!

EDIT 19:41 - fajnie, napisałam posta i nagle 99 obs. Dziękuję ;c

20 komentarzy:

  1. Gratuluję 100 obserwatorów! Mnie jeszcze daleko ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje,czkam na filmik.
    Mozesz napisac o jakims stylu ubierania lub tag 40 min *_*

    dziekuje za polecenie bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, obserwuję! Już jest 100 <3!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się to złe siedzieć w domu jak na dworze jest 30 stopni. Ja też niestety musiałam zrobić porządki w moim pokoju :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. już masz od nowa 100 obserwatorów :D fajne zdjeciee, czekam na zdjecia zakupów :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję magicznej setki ^^
    I współpracy z sheinside , klikłam i życzę powodzenia :)

    Obserwujemy ? jeśli tak to azacznij i napisz u mnie w kom. że obserwujesz. :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! :D zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cinnamon challenge :3

    Slashuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje <3
    100 obserwatorów to bardzo dużo :)

    Zapraszam :
    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki!

    Zapraszam na moje blogi:
    my-balloon.blogspot.com

    life-by-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super posty jakby sie ożywił blog :) , czytam regularnie :) superrowy blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! ;D

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy post o włosach:)
    Zapraszam:)
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  14. już 101! gratulacje :)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już ponad 100^^
    bardzo pozytywny blog :)


    Masz ochotę na wzajemną obserwację ? czekam na odp :)
    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Mi lekko ponad 20 do tej setki brakuje. Pomożesz? I na bloglovin też byś zaobserwowała? :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥