środa, 26 czerwca 2013

When you're gone ;_;

Hej kochani.  
Wakacje już blisko - dwa dni. Mój brat ma jutro zakończenie, ponieważ jest w 3 gimbazie ^^ Dziwnie się czuję myśląc o tym, że wkraczam do gimnazjum. Dochodzą mi jakieś cztery przedmioty; chemia, fizyka, geografia, niemiecki. Bardzo nie chcę tych przedmiotów. ;/ Wiem jakie są nie fajne..
Dzisiaj znów nie poszłam do szkoły. Jutro idę, bo muszę dowiedzieć się o zakończenie roku, hehe :D Szczerze, w domu mi się nudzi, ale od czego jest gg. Piszę od rana z Klaudią ♥ Nie mogę się doczekać piątku, nie tylko dlatego, że koniec roku.. W piątek jadę do Warszawy do centrum handlowego na zakupy z Mileną. ♥ 
Bierzcie udział w konkursie u Julii [ KLIK KLIK KLIK ]. Lecę, pa ;33
Płaczę przy tym ;-;

40 komentarzy:

  1. Ładna jesteś *.* Mnie jeszcze czeka rok podstawówki,a potem już nadejdą te przedmioty...
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny blog *.*


    Zapraszam do mnie http://ame-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś :) Piękny wygląd bloga ^^
    Mniam ile jedzonka <3
    A co do tych przedmiotów to też mi się 2 lata temu wydawało, że będzie trudno, ale daje radę. Zobaczysz, że nie będzie tak źle :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jak posłuchałam tej piosenki po raz pierwszy to się poryczłam ;_;. Chemia nie jest aż tak straszna. Bardziej bym się obawiała fizyki ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubie tych przedmiotów,uwierz w gimnazjum się naprawde fajnie moim zdaniem.
    Zabierz mnie ze sobą do Warszawy <3333


    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie byłam dzisiaj w szkole :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to myślałam, że jesteś ode mnie starsza o rok i masz 14 lat, a jesteś w moim wieku. Też zaczynam gimnazjum :)

    http://bafianig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze rok i gimbaza -,- Bardzo fajny blog ;) Zapraszam na mój :
    http://wafelek1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja od września idę do 3 gimbazjum :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczescie od wrzesnia 6 klasa hahah ;3
    Pozdro i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się przerobionenie tego zdjęcia że masz na nim kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zdjęcia są super. Śliczna jesteś :3

    KONKURS - WYGRAJ VANSY
    http://gumi-guumi.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-vansy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ................................................................ (ATAK KROPEK!!!)

    OdpowiedzUsuń
  14. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (PRZECINKI TEŻ ATAKUJĄ!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I GWIAZDKI TEŻ.... ***********************************************

      Usuń
    2. U MNIE TEŻ OK. ŚMIERDZISZ GÓWNEM.....................

      Usuń
  15. jestem w 1 gimnazjum. Fizyka, chemia i geografia < 333

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia ;) ej te przedmioty nie są takie złe. chemia i geografia są spoko :)

    hopetochangee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też idę do 1 gim. Podobno te przedmioty są nudne,ale może tak nie jest. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia, ale pychotki <3 ;D
    Za shorty nie wiem ile dałam...zapomnialam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna piosenka ^^ Ja już jutro nie idę bo wiem, że mam zakończenie na 10 ;)
    Pozdrawiam i zapraszam pusta-szklanka.blogspot.com
    Ehh już nie mogę doczekać się tych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jutro idę, bo też nie wiem, o której mam zakończenie i muszę załatwić sobie książki -.-
    Fajna piosenka, widziałam ją u Lucy.

    am-aam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tą piosenkę :>
    Smakowite tu rzeczy pokazujesz! :)

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna jesteś :) a tą piosenkę to po prostu uwielbiam ^^

    http://kolorowaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. E tam, chodź te ostatnie dni do szkoły :) jestem w 3 gimbazie jak twój brat i chodzę codziennie, żeby nacieszyć się tymi ryjami! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Julaaa <333 Omm duża już jesteś ;) Ja jeszcze rok w podstawówce i też gimbaza ;-; Ja nie chce niemieckiego !!! Ja chce Japoński ;P Albo Hiszpański ;-;

    Zakończenia jest o 9.15, a gimbaza ma o 10.15 ;D

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia:)
    Zapraszamy amicoeterno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog , zapraszam na mój : http://wafelek1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. te przedmioty nie są takie strasznie, szczególnie w gimnazjum :)

    mam prośbę, potrzebuję kliknięć w linki w moim ostatnim poście, z góry dziękuję za pomoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja także ide do gimnazjum i bede miała nowe przedmioty boje się. Obserwuję.
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem w 2 gim i ide do 3 :/ Nie martw się, ja też się tak martwiłam ale nie jest tak źle :) Poradzisz sobie :*

    Zapraszam do mnie :
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nice photos, would you like to follow each other?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też idę do gimnazjum. Razem z kolegami i koleżankami śmiejemy się, że będziemy już "gimbusami" :P i będą nas śmieszyć zdania typu: "Nie masz kolan" autorstwa mojeo kolegi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie będę cie oszukiwać - gimnazjum jest trudne. Ale spokojnie dasz radę ;d Tylko na początku może być taki mały szok, ale to nic ;d

    zapraszam do nas
    laweczkapodczatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeżyjesz jakoś te gimnazjum c;
    Ładne zdjęcia :D

    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przejmuj się gimnazjum, jest nawet okej:)
    Byłabym wdzięczna za wizytę u mnie, ponieważ dopiero zaczynam. przecudowna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥