wtorek, 16 lipca 2013

Blogi przyjaciółek *.*

   Ohayo miśki   
Jako, że dzisiaj nie mam pomysłu na posta, postanowiłam wypromować troszeczkę blogi moich przyjaciółek *^*

>> Juulka << >> Juulka << >> Juulka << >> Juulka << >> Juulka << >> Juulka << >> Juulka <<

>> Sylwia << >> Sylwia << >> Sylwia << >> Sylwia << >> Sylwia << >> Sylwia << >> Sylwia << 

>> Kornelia << >> Kornelia << >> Kornelia << >> Kornelia << >> Kornelia << >> Kornelia << >> Kornelia << 
To na tyle. Wchodźcie na ich blogi ;33
CZYTACIE KTÓRĄŚ Z TYCH BLOGEREK? (:

39 komentarzy:

  1. eeej obserwuje! :D Swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam julie,klaudie i matynę :D
    jej ale zdjecie moje to takie stare,hehe nawet niewiedziałam ze takie miałam <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog <3
    Zapraszam :)
    http://olccia-olcia.blogspot.com/
    Ja już cię obserwuję liczę na to samo :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zajrzę na te blogi :)Obserwuję:P Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!
    zapraszam do mnie ;)
    http://handmadebracelets-gkw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisze się Klaudia a nie 'klałdia' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wszyscy wiemy, że Klałdja to poprawna forma. :3

      Usuń
  7. Czasem czytam Julkę :3

    Obserwuję c:
    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fajnego bloga i bardzo przejrzysty design :>
    obserwuję cię i liczę na to samo ♥

    http://belikecaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo bardzo milo, ze promujesz przyjaciolki ;3


    +Zapraszam do mnie, do koemntowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog, bardzo mi się podoba (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie miałam okazji zaglądać na ich blogi.
    Ale mnie przekonałaś. :3
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie trafiłam na ich blogi. Ale teraz już zajrzałam na każdy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie ale na pewno zajrzę i zobaczę co ciekawego robią.
    Obserwujemy?
    http://petitealleedesroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Misieeeeeeeeg <3 Dziękuję <33

    OdpowiedzUsuń
  15. A wiesz, że chyba żadnej nie kojarzę? :) Ale bardzo miłe z Twojej strony, że w taki sposób komuś pomagasz :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnej z tych blogerek, no ale najwyższy czas poznać :3

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Julkę ;)

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny wygląd bloga :)
    Odwiedzę te blogi xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam chyba kiedyś na ich blogach ale na których to nie pamiętam dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czytam Klaudi i Justyny anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja czytam klaudie i martyne :D :)
    Co powiesz na wspolprace blogowa ? Odpowiedz na moim blogu twedy podam ci maila :D
    POZDRAWIAM !!!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że jesteście takie "blogowe friends" hehe :)

    ladyauburn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam, ale z chęcią je odwiedzę ^^
    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Obserwuję i liczę na rewanz! :)
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytam jedynie bloga Julki ♥
    Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zastaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam ich blogów. Teraz zabieram się za ich przeglądanie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam żadnej z tych dziewczyn ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja Klqudie i Martyne. Ciekawy post. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znam żadnej ,ale wejdę ;)


    Obserwuję i licze na to samo ♥ www.mini-nuggets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sorry, że Cię poprawiam, ale powinno być KLAUDIA, a nie KLAŁDIA. Nie ma takiego imienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello ? A pomyślałaś, że to jej ksywa ?

      Usuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥