niedziela, 14 lipca 2013

Nananananananananana *.*

Ohayo Przepraszam, że nie pisałam ale w wakacje wolę raczej czas spędzać na dworze a nie przed laptopem. :P 
Wiele osób pytało czy robię designy, bo bardzo Wam się podoba mój.. Więc odpowiadam. NIE JA ROBIŁAM DESIGN, TYLKO KLAŁDIA, MÓJ MISIEG. JA ZROBIŁAM JEDYNIE NAGŁÓWEK. W środę jadę na obóz i wracam dopiero 2 sierpnia, 
ale w między czasie ukarze się post napisany przez mojego drugiego miśga, Juulkę
MÓJ ASK <- KLIK
MÓJ TUMBLR <- KLIK
MÓJ FACEBOOK <- KLIK, PRZYJMUJĘ DO KOŃCA PONIEDZIAŁKU
MOJE GG: 43997508
MÓJ SKYPE: julaziol...

28 komentarzy:

  1. Jestem twoim miśgiem <3 hihi *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia i Fajny blog. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem że chcerz wakacji spędzić aktywnie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia. :)
    Bardzo ładny ten design, :>

    Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to napisz u mnie. :>
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. JEsteś bardzo ładna wytłumaczysz mi w odpowiedzi lub zrobisz posta jak zrobic te koleczkowe obrazki uzytkownikow co pisza komy i powiesz gdzie zrobiłaś ,że z kursora nutki lecą ?
    zapraszam do komentowania
    http://czarnybialyszary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do nutek nie wiem, bo koleżanka mi robiła dawno dawno temu xd
      A na okrągłe avatary jest kod css :3

      Usuń
  7. Super zdjęciaa. To drugie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. wkońcu cos napisałaś :D
    też chę na obóz <3
    szkoda ze tak długo cie nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam zaproszenie na fb. Ślicznaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie na bloga, w notce jest coś co może Cię zainteresować :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, zdjęcia również :)
    Zapraszam do mnie :)

    http://karolinakurpiel.blogspot.com/

    Co ty na obserwację za obserwację ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz, :) jak zrobilas ze jak najedziesz na tytul posta to on sie powieksza? :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog ;) Zapraszam do mnie:
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia :)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog. Zapraszam do mnie. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś bardzo fotogeniczna :)
    zdjęcia mi się podobają :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał! Śliczne zdjęcia i śliczny blog <3

    jeśli chcesz to wpadnij: www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna notka :) Zostałaś nominowana prze ze mnie do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie i miłej zabawy :* Zapraszam http://betiandbetti.blogspot.com/

    Pozdrawiam Beti ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ajajaaj śliczne zdjęcia <3

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piszesz naprawdę ciekawie i w przyszłości możesz zostać znaną blogerką :-) powodzenia! Obserwuję, komentuję i liczę na to samo http://finger-fingeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny blog :D Fajne zdjęcia.
    Obserwujemy ? :) odpowiedź u mnie
    Zapraszam
    http://patka-patki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog : )
    Zaglądniesz na mojego ? ; )))
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodka jesteś<3
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 3 zdjęcie najładniejsze, ale reszta też fajne. :) zapraszam czasnakiki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥