piątek, 19 lipca 2013

To ja :D

Hej,kochani ! :*
Tu Sylwia z bloga sycaaaaaa.blogspot.com.
Julia zapytała mnie czy chciałabym napisać posta u niej na blogu podczas jej nieobecności a ja się zgodziłam i teraz pisze.Wiem,że ja to nie Julia i wolelibyście czytać jej posty ale ona też ma wakacje i teraz jest sobie  na obozie.Zazdroszczę jej.
Tak to ja.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego akurat ja pisze posta na jej blogu? Słyszeliście o internetowych przyjaźniach? Tak,właśnie Julia jest moją internetową przyjaciółką,bardzo dobrze się z nią dogaduje i myślę,że nadal będę.

                                               A wy macie internetowych przyjaciół?

16 komentarzy:

  1. Mam,mam! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Internetowa przyjaźń to bardzo dobra rzecz! Choć czasem boli fakt, że może nigdy nie spotkamy się z tą osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mam internetowych przyjaciół :D fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! ;) Ja obserwuję i licze na to samo ; )
    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam kilku internetowych przyjaciół :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że niektóre blogerki poznają się tutaj w sieci i zaprzyjaźniają. Oby tak dalej. Zapraszam do mnie: malinowe-usta-mariki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam internetowych przyjaciół :D Fajne zdjęcia :D
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam moją Yoruś ♥ Gadam z nia czeeesto przez Skype.
    Mialam kiedys tez taka zla znajomosc z pewnym gosciem, ktory pozniej okazal sie... sami wiecie kim (nie, nie Voldemortem) i teraz nie lubie podawac w necie jakis dokladniejszych informacji o sobie.
    Pozdrawiam!



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oo.. ja na obóz jaę dopiero za tydzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog! :))

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam. Bardzo dobrych zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak mam :3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://mysiakyzia.blogspot.com/ Zapraszam +obserwuję licze na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam internetowej przyjaciółki :).
    Pierwsze zdjęcie jest świetne :D.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥