poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Po nie planowanej przerwie.

Ohayo. 
Taak, teraz powinnam się wytłumaczyć czemu nie pisałam przez ponad miesiąc. ;// Otóż prawie w ogóle nie było mnie w domu przez różne wyjazdy, nie wyjazdy. Poza tym, chciałam w pełni wykorzystać wakacje, ale mi się nie udało, bo zabrakło czasu ;w; Miałam jeszcze miliony pomysłów na spędzenie wolnego czasu, ale cóż.. ;_;
Nie mam zdjęć przerobionych, ba, nawet zgranych, więc dzisiaj z internetu. :o 
To tak. Byłam sobie w wakacje na obozie. Potem na pielgrzymce. A następnie z rodzicami i rodzeństwem nad jeziorem tydzień. No i tak sobie został mi ostatni tydzień. Jutro spotykam się z Ulą - moją przyjaciółką ze starej szkoły. Mam dla niej prezent bo 18.08 miała urodzinki. A potem jadę do neurologa :<
Chciałabym się z Wami podzielić stronką na fb, którą założyłam razem z Julką.
Aktualnie skajpajuję sobie z Julką. Tak tą samą co założyłam stronkę *3*
Ja się z Wami żegnam Miśki Pyśki C:

14 komentarzy:

  1. Fajnie spędziłaś ten miesiąc wakacji :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk,chociaż nie interesuję mnie anime,ale fajny.Lajknęłam tw stronkę na fb co podałaś w poście. ;3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie! Jakiegoś bloga mi brakowało. Patrzę na bloggerze: 'Julka dodała posta' I takie zdziwienie, to ja tak długo na jej bloga nie wchodzę?! Jak to?! Przecież to jeden z moich ulubionych! Więcej takich numerów mi nie rób! Haha. <3
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anime <33

    lovely-life-anett.blogspot.com Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też zabrakło czasu,ale mimo to jestem zadowolona z wakacji :)
    www.blog017.blogspot.com
    zapraszam do komentowania ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajnie, że znowu napisałaś :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię anime, ale fajny post :D


    obserwuję
    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wkońcu coś napisałaś,cieszę się <333
    czekam na zdjecia z wakacji :D :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję! :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne Anime :)
    P.S. Rysunek, który masz w nagłówku należy do A. z bloga http://ilovegooseberry.blogspot.com/ , powinnaś zamieścić link do jej bloga i napisać skąd ilustracja, wiem bo sama kiedyś miałam jej rysunki w nagłówku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie spędziłaś wakacje. <33 Ja tylko siedziałam w domu :c

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog, ciekawe piszesz, lekko się czyta:) Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze żebyś się dobrze bawiła. ;) Fani poczekają na posta. :) Oczywiście obserwuję. ;3

    http://szarokolorowajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie spędziłąś te wakacje :)

    http://daaria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥