sobota, 21 września 2013

25 faktów o mnie/ Allexis

Hej! Dziś razem z Julką postanowiłyśmy, że zrobimy wymianę, i Julia napisze notkę na moim blogu, a ja tutaj, ale to nie jest wymiana na zawsze tylko tak na jeden raz. Stwierdziłam, że napiszę tu 25 faktów o sobie. Mam nadzieję, że się spodoba, zapraszam do czytania :)
1. Jestem uzalezniona od żelków, nie mogę się im oprzeć.
2. Też jestem bloggerką MÓJ BLOG KLIK!
3. Mam 4,5-letnią siostrę, Angelikę :)
4. Mam 14 lat, chodzę do 2 gimnazjum.
5. Z Julką poznałam się tak właściwie na asku xD
6. Uwielbiam pić wodę i herbaty.
7. Lubię gorzką czekoladę, wiele osób mówi, że to okropne.
8. Dzień bez przypału, dzień stracony.
9. Kocham się śmiać, od czasu jak zaczęłam chodzić do gimnazjum jestem bardzo pozytywnym człowiekiem.
10. W 2 dni, schudłam 4 kg, bo byłam chora xD
11. Nie rozstaje się z telefonem, a mimo to często nie odbieram, bo zapominam włączyć dźwięk.
12. Dostałam uwagę za szczekanie na lekcji i gryzienie kolegi, nauczycielka trochę źle mnie zrozumiała. xD
13. Nienawidzę się uczyć, ale lubię chodzić do szkoły.
14. Latem przy 35 stopniach, chodziłam w czapce i futrzanej kamizelce.
15. Nie ukrywam .. jestem zboczona.. >.<
16. Nie lubię szpinaku, chyba, że pierogi ze szpinakiem w wykonaniu mojej cioci.
17. Trudno mnie wkurzyć, tak na poważnie, najszybciej wkurzyć potrafi mnie moja przyjaciółka Klaudia.
18. Nie przeżyję bez muzyki.
19. Kocham rysować i śpiewać.
20. Od stycznia-lutego będę nagrywać vlogi.
21. Jak byłam mała wieżyłam w batmana i spidermana, a że byłam ich mega fanką, postanowiłam sturllać się ze schodów by ich przywołać.. dobrze, że to były tylko 3 schodki.
22. Potrafię być poważna, i wiem kiedy można żartować, a kiedy trzeba być poważnym.
23. Nie potrafię oszczędzać pieniędzy..
24. Nie umiem utrzymać porzątku w szafach.
25. Jak przychodzę ze szkoły, odczuwam silną potrzebę zjedzenia tostów.
Dobra to chyba tyle, jak chcecie zobaczyć notkę Julki i mojego bloga zapraszam KLIK !

22 komentarze:

  1. Nareszcie! Jako jedyna nie jestem zboczona, a już się bałam o.o :D
    Zaciekawiłaś mnie, więc na 100% wpadnę na Twojego bloga! :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem uzalezniona od żelek <3
    haha
    obserwuję <3
    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha.. XDDD
    Turlanie się ze schodów, gryzienie kolegi, szczekanie, hahahahahah XD
    Tak Klaudia potrafi wkurzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też po szkole zawsze jem tosty xD no ja se miszczu od wkurzania :3

    OdpowiedzUsuń
  5. 18,19 i wiele innych mam tak samo ;)
    oo musze zajrzec na twojego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha. :D Boże..Sturlanie się ze schodów i uwaga za gryzienie kolegi. :3 Haha.Gratuluję poczucia humoru. :) Zajrzę z chęcią na twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne fakty, żelki <3
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jak wracam ze szkoły chcę jeść tosty, hahahah XD Hmm, szczekanie i gryzienie kolegi? Ciekawe XD

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jeść żelki! ale tylko takie kwaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahahhahahahah, ta uwaga na lekcji mnie rozwaliła! :) Fajnie! :*
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mamy podobne fakty :D
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa osobowość. ;D

    http://skejcikziom.blogspot.com/ ;33

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahaha uwaga rządzi! :D
    Oo też mam tak samo z telefonem ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej ! ; D czy robisz może desingi blogów ??? jak tak to mogłabyś mi zrobić ??? proszę ; D odpowiedz ; ** Masz bardzo fajnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre fakty opisują mnie. Ja już obserwuję, liczę na rewanż http://natalaablog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre fakty pasują nawet do mnie, ciekawie! :)
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W wielu przypadkach napisałabym to samo :D Mi by się przydało schudnąć 4 kg. :O Chyba zachoruję! ;o ;3
    Zapraszam do mnie, obserwuję liczę na rewanż <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne :) kto nie jest uzależniony od żelków.. ;)
    kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. od żelków nie można nie być uzależnionym :D

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post! Żelki rządzą :*

    Obserwuję <3

    three-frieends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥