środa, 18 września 2013

50 faktów o mnie.

Aloha.  Nie bardzo mam o czym pisać, ponieważ każdy mój dzień wygląda mniej więcej tak samo - dom, szkoła, dom, lekcje, sen.. Czy to jest coś ciekawego? No właśnie.. Stwierdziłam, że mogę zrobić coś innego niż zazwyczaj. Będzie to post, który będzie zawierał fakty o mnie. Chciałabym, żebyście się czegoś o mnie dowiedzieli. Zainspirowała mnie do tej notki moja przyjaciółka, Klaudia. ;3
1. Należę do fandomu Kwiatanators.
2. Nie umiem przeżyć dnia bez słodyczy.
3. Chciałabym schudnąć, ale nie umiem zacząć. XD
4. Nie umiem oszczędzać, jestem bardzo rozrzutna i kupuję zazwyczaj słodycze. ;-;
5. Nadużywam wszelkiego rodzaju emotikonek. :3
6. Nienawidzę bałaganu, jednak nigdy nie chce mi się sprzątać.
7. Od jakiegoś roku marzę o własnej lustrzance.
8. Co roku miałam na świadectwie czerwony pasek, jednak w szóstej klasie mi się nie udało.
9. Jestem osobą z natury nieśmiałą, ale jak już się z kimś zapoznam to szaleję. XD
10. Lubię o wszystkim wiedzieć, nawet jeśli mnie to nie dotyczy i wkurzam się gdy ktoś nie chce mi powiedzieć o co chodzi.
11. Jestem otaku 
12. Nigdy nie byłam na kogoś obrażona więcej niż dzień.
13. Zbyt łatwo ufam ludziom i za szybko im wybaczam.
14. Często udaję kogoś kim wcale nie jestem, by się komuś przypodobać.
15. Nigdy nie "byłam" w towarzystwie chłopaków, zawsze wśród dziewczyn.
16. Przed tym blogiem miałam kilkanaście, gdzie obserwowały mnie najwyżej 2 osoby.
17. Zawsze chciałam mieć starszą siostrę..
18. Zawsze gdy jestem zła wyżywam się na innych, szczególnie na mojej młodszej siostrze. :c
19. Do końca 6 klasy nie lubiłam wf, ale teraz polubiłam i jest to mój ulubiony przedmiot.
20. W tym roku zmieniła mi się pani od historii i teraz mam zupełnie inne, lepsze zdanie o tym przedmiocie.
21. Często zachowuję się dziecinnie.
22. Boję się patrzeć na okna w nocy, mam przeczucie że jest tam jakiś potwór ;_; XD
23. Lubię książki, ale nie lubię ich czytać.. ;_; Wiem, to dziwne.. :c
24. Nigdy nie miałam chłopaka i nie jest mi z tym źle.
25. Nie umiem dogadać się z bratem i siostrą.
26. Zawsze jak się z kimś umawiam na spotkanie, spóźniam się, bo wszystko robię na ostatnią chwilę.
27. Nie jarają mnie vans i converse.
28. Boję się być sama w domu, dlatego zawsze mam włączoną muzykę lub tv.
29. Nie ograniczam się w muzyce do jednego gatunku.
30. Moim jednym z wielu marzeń jest to aby studiować japonistykę, najlepiej w Anglii.
31. Nie lubię KFC, wolę McDonald's.
32. Nie za bardzo lubię mięso, jednak nie jestem wegetarianką.
33. Nienawidzę gdy ktoś pisze z błędami ortograficznymi. ;__;
34. Bardzo chciałabym mieć iPhone *__*
35. Kiedyś pokłóciłam się z przyjaciółką o to jak się pisze "gówno" hahaha, byłyśmy o to pokłócone dzień XD
36. Zawsze chciałam mieć kartę rowerową, ale nigdy nie zdawałam, bo nie umiem się nauczyć znaków.
37. Kiedyś chciałam być piosenkarką.
38. Marzę o zamieszkaniu w Tokio. *u*
39. Nigdy nie umiem odmówić, chociaż próbuję. Boję się zawieść innych. ;_;
40. Co chwilę mam inne zainteresowania.
41. Często chcę być kimś innym, próbuję się do tej osoby upodobnić.
42. Chciałabym umieć japoński i angielski perfekcyjnie, ale z moim zapałem do nauki nigdy mi się to nie uda.
43. Jestem bardzo wrażliwą osobą.
44. Kiedyś zepsułam prawie mikrofalówkę robiąc "ciasto w pięć minut" XD
45. Kocham tosty **
46. Kocham moich przyjaciół 
47. Uwielbiam długie spacery z przyjaciółmi.
48. Gdy jestem zła słucham rapu lub biegam. n_n
49. Kiedyś byłam w Szwecji i strasznie mi się tam spodobało.
50. Nauka sama przychodzi mi z łatwością, jednak nie zawsze.. :c
To na tyle. Trochę długi ten post wyszedł ale mam nadzieję, że chociaż kilka osób przeczyta cały post.  
Chociaż teraz czytasz pierwsze kilka zdań i piszesz posta. :c
~ciao 

26 komentarzy:

  1. "ciasto w pięć minut" XD
    fajny post, ale zeby sie klocic o pisownie slowa ''gowno''? O_O XD

    ohayo-nya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też strasznie chciałabym studować japonistykę i mieszkać w Tokio *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. ^^ Niektóre fakty mnie powaliły.. xd Ale jest super. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hshhahah no to solidny powód do kłótni hahah <3
    Oo ciasto w 5minut <3 Lubię ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeee przeczytałam :)
    1,6,7,9,12,13,17,19,20,22,24,28,29,31,34,39,40,43,46,47,48,50 mam tak samo,uhu mamy dużo wspólnego :3 <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że też Ci się chciało, kochana ♥

      Usuń
  6. 2, 3 - haha mam identycznie! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 to cała prawda o mnie :D
    Bardzo ciekawe fakty :))

    http://taklubnieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam cały XD khihi, lubię takie posty :3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne fakty :) też nie umiem przeżyć dnia bez słodyczy XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sobie trudny kierunek studiów sobie wybrałaś , podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się jeszcze nie udało niczego zepsuć podczas robienia ciasta z mikrofalówki :D musisz mieć niesamowity talent :P

    Mam ogromną prośbę :) czy mogłabyś kliknąć na moim blogu w banner Sheinside po prawej stronie? Postaram się jakoś odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh Japonia . :3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Japonia :3 świetne fakty!
    zapraszam, u mnie konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mamy podobne fakty :D
    obserwuję ;)
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przeczytałam cały post *.*
    Ciekawe fakty . Masz fajną osobowość . ;D
    Obserwuję ;33

    http://skejcikziom.blogspot.com/ zaobserwujesz ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Japonia <3 masz świetne plany związku z Japonią :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny design bloga ;)
    I świetne zdjęcia

    zapraszam do mnie ---> wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahaha ja kiedyś (znaczy wczoraj rano xD) rozwaliłam mikrofalówkę, bo chciałam roztopić czekoladę z nadzieniem XD Jak to, kłócić się jak się pisze g....? Wiadomo, że gunwo ._.


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też tak mam z 26 <3
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Super notka :) Szczerze to się zszokowałam bo praktycznie wszytsko masz tak jak ja.. Tyle, że ja się nie umiem uczyć, i dużo przebywam w towarzystwie chłopaków.. Ale tak to podobnie ja też kocham tosty.. Kiedyś chciałam zrobić jajka na twardo i dałam do mikrofali, dobrze, że szybko przybiegła moja mama haha >.< :*

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawe przeróbki tych zdjęć :)) zapraszam do siebie na http://myhopefornewbeginning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥