niedziela, 15 września 2013

A lot of science.

Aloha! Miałam zamiar napisać wcześniej, jednak nie miałam czasu. Nauczyciele strasznie dużo zadali. Jeszcze nie odrobiłam wszystkiego, więc jak napiszę posta to lecę do nauki. Dobija mnie troszkę fakt, że jutro szkoła, ale myślę pozytywnie.. Przecież to tylko pięć dni, TYLKO. ;-; Jutro nie ma szans, że napiszę posta, ponieważ mam lekcje do 16. :c Muszę jeszcze przeczytać na środę lekturę, której nawet nie zaczęłam, ale wiem, że jest nudna.. Także dzisiaj już raczej nie wejdę na komputer, chyba że na chwilę wieczorkiem. W piątek zyskałam moją pierwszą ocenę, którą jest piątka z historii. Bardzo się z tego cieszę, ponieważ historia to mój słaby punkt.. Wczoraj byłam na spacerze (czterogodzinnym xd) z Wiktorią i Martyną. Są o rok młodsze, ale świetnie się dogadujemy. Okej, to ja lecę z psem a potem do lekcji i lektury - niestety. Ale w sumie chcę mieć dobrą średnią na koniec 1 gimnazjum, chociaż będzie mnie to kosztowało sporo wysiłku fizycznego jak i psychicznego. XD ;-; Sayonara~
 I postanowiłam, że będę w każdym poście dodawała jakąś piosenkę *_*
A dzisiaj w kółko słucham tego, nie zwracam uwagi na idiotyczny teledysk c:

15 komentarzy:

  1. Ja nie lubię historii xd

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;D Ja muszę czytać Quo Vadis - mordęga ;/

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam jutro lekcje do 16.25 ;__;
    Aw..Uwielbiam tą piosenkę <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mialam duzo zadane, wiec skonczylo sie na tym ze musialam odrabiac do 2:00 w nocy O_O
    Fajny post, obserwuje C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję piątki z historii, oby ci dobrze wróżyła na cały rok szkolny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :D
    Kocham tą piosenkę <3
    http://uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tą piosenkę, ale teledysk niekoniecznie ...
    Tolerujesz obserwację za obserwację ?
    Ja już obserwuję i liczę na to samo - klauuudaiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny wygląd :)
    zapraszam też do mnie ww.appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny blog i świetne posty <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubie tej piosenki, fajne zdjecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog:) będę zaglądać częściej:) obserwujemy????? ja już dodałam:) pozdrawiam gorąco:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię teledysku do tej piosenki :/
    Nie przepadam za historią...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję piątki i życzę powodzenia w nauce :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 gimbza nie jest taka zła :D
    OO miałam takie same podreczniki do histori,fizyki,polskiego i biologi ;)))
    Ucz sie ucz <3 ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥