poniedziałek, 2 września 2013

Back to school.

Cześć, dzisiaj szybko bo muszę jeszcze podpisać książki, spakować się, przyszykować, pomóc mamie i wyjść z psem. Więc tak. Nie chce mi się przerabiać zdjęć z wakacji, bo stwierdziłam, że się nie nadają i za dużo ich. XD Przepraszam. XD
Byłam sobie dzisiaj na rozpoczęciu roku *nikt o tym nie wie!* hehe. Okazało się że jutro mam 7 lekcji i tak samo w środę. Tylko w środę idę dopiero na trzecią lekcję, więc ze szkoły wychodzę o 16:00. :< Jestem zdruzgotana tym. (Więc przepraszam jeśli w roku szkolnym będzie mniej postów. ;-;) A jeszcze smutniej mi, że nie jestem w klasie z moją przyjaciółką. Grunt, że jestem z moją drugą przyjaciółką.
Po "szkole" byłam na mini zakupach. Kupiłam dwie pary jeansów i bluzę. Strasznie mi się to wszystko podoba i się tym bardzo jaram. *w* Potem męczyłam się dla Was, by zrobić zdjęcia, bo mi nie wychodziły. :c Liczcie na razie na zdjęcia dobrej jakości, ponieważ wujek znów pożyczył mi lustrzankę. :D Jestem mu za to wdzięczna. ;3 A oto zdjęcia moich zakupów.
To ja spadam. ;3 Podobały Wam się rzeczy? C; Jak tam po rozpoczęciu roku? :3
Śliczna pogoda c'nie? Wy też taką macie? ;-;

23 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia <3 Ech, u mnie też pada ;/

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubraniaa..Gdzie kupiłaś? Też takie chcę,zazdro. ;c Tag,pogoda nie ma co -.- Jutro się widzimy..Pod informatyczną,pamiętaj :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne spodnie! :)
    Ołł..Do 16 w środe? Szkoda.
    Ja mam jutor 8 lekcji -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też pada :// ja prawdopodobnie będę w szkole od 7 do 17 czasami, więc nie masz najgorzej :) fajne jeansy ;)

    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. post jak zwykle super , super ciuchy , piekne zdjęcia , nic dodać nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy, bardzo podoba mi się bluza *.* U mnie ciągle pada :(
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przerobiłaś pierwsze zdjęcie? (KOLOROWA COLA ;D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah ja dziś miałam 6 lekcji,ale mój dotychczasowy plan lekcji jest beznadziejny ;c
    www.blog017.blogspot.com
    zapraszam do komentowania :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś ładna! I masz cudowny wygląd bloga! Ty robiłaś? ♥


    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No pogoda to się udała nie ma co...

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. powieeem ci, że jesteś strasznie piękna! ja dzisiaj mialam lekcje o 10, a skonczylam o 14. :3 na luziiku.

    obserwuuje!
    http://thenotebookandapen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne spodnie :)
    www.blog017.blogspot.com
    zapraszam ;3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. JAk przerobiłąś pierwsze zdjęcie?

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te spodnie w kwiatki!

    Zapraszam do mnie www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pjenkny porzondeg :D rozwaliło mnie to :D
    A, która to już klasa? Ja jestem w pierwszej lo, mam np po osiem lekcji, ale kończą się o 15:00, dzięki krótkim przerwom. Jak dla mnie to i lepiej :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / będzie mi miło jeśli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna ♥ *w*

    a korektor kosztował z 12 / 10 zł w rossmanie XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ;3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na notkę ( proszę skomentuj, to ważne). <3 klikniesz w baner sheinside, bardzo proszę!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. ja to mam fajnie na jutro 60 słowek do nauczenia z angielskiego .. -,- i 8 lekcji.
    zapraszam do mnie ; )
    http://prawieniewidoczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia i leginsy :] nie mam takiej pogody:]
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bluza i spodnie w kwiatki <333 gdzie i za ile kupiłas bluze? jest przesliczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥