piątek, 20 września 2013

In home.

Aloha. Dzisiaj nie poszłam do szkoły, ponieważ mam bardzo częste bóle głowy. Tak na prawdę napisałabym wcześniej posta, ale byłam na zakupach *tak, do szkoły nie chodzę a na zakupy jeżdżę*. Byłam jeszcze w bibliotece, wypożyczyłam dwie książki. Dzisiaj wieczorkiem będę czytać. Aktualnie piję pepsi i jem żelki, jednak za chwilę muszę iść z psem, a potem przydało by się zapytać kogoś o lekcje. Także zostawiam dla Was zdjęcia, pa ;* A jutro mój brat ma 16 urodziny, więc wszystkiego najlepszego braciszku. :3
Dzisiaj właśnie kupiłam sobie pierwszą kredkę do oczu no i próbowałam robić kreski, lecz słabo mi to wychodzi. xD 
Więc proszę, nie komentujcie, że są brzydkie. :) ~do napisania 

21 komentarzy:

  1. Jak na 1 raz to kreska całkiem ładna :3 Świetne zakupy, ty mój krejzolq <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kreska,mi nawet taka nie wychodzi ;)
    Najlepszego dla brata :D
    Ja tez nie poszłam do szkoły :P
    też mam taki korektor i tą kredkę ze szczoteczką :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego? Kreski śliczne,jak na pierwszy raz. ;3 Bądź na fb bo chciałam z tb pogadać.Świetny post.Zdjęcia jak zrobiłaś kreskę z bliska jest megaa. *.* Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło orzechowe, mmmm <3
    Super zeszyt! Mam taką samą szczoteczkę do rzęs :D
    + mam nadzieję, że te bóle głowy szybko miną :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gumyy.. Mmmm ;3 Ładnie wyszła ta kreska!

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Może łatwiej by ci było eyelinerem, robić kreski :) mi kredką nie wychodzi >.<
    Ale tobie ładnie wyszło :D
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, pepsi <3 Jak na pierwszą kreskę jest niezła :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy :> ooo żelki <333 kreska bardzo ładna.:>
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie potrafię rb żadnych kresek! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna kreska, gdybyś TY moje widziała XD Mmmm, masło orzechowe ♥ No toooo, najlepszego dla brata! :D

    lifestyle-lenny.blogspot.com ~ ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  11. :d ładne oczy
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne oko ♥
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam korektor :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kreski <# Ładne oczy <<3
    http://agataagata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog. Fajne zdjęcia <33 Na widok Pepsi, zachciało mi się pić ;*
    miska-misia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia i post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  17. mam taki sam notes :)

    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. moje ulubione gumy ♥ pyszne są.
    i ta kreska naprawdę ładna ;D

    http://skejcikziom.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥