poniedziałek, 9 września 2013

Męczarnia ;-;

Cześć! Przepraszam, że wcześniej nie napisałam, ale po prostu nie miałam czasu i chęci po siedmiu lekcjach dziennie. A weekend też miałam zajęty przez sprzątanie, odrabianie lekcji oraz naukę. Dzisiaj mam na 8:50 więc teraz piszę posta. Wiem już, że po szkole nie będę miała czasu, ponieważ sama mam 7 lekcji i jeszcze odbieram siostrę (mam do domu 2,5 km i wracanie z siostrą zajmuje ok. 1h).. Minął dopiero tydzień nauki, a ja już mam dosyć. Na lekcjach się nudzę, nauczyciele tylko gadają, ale teraz zaczną się "prawdziwe" lekcje ;-; Jeju, jak ja nienawidzę szkoły. C: Okej, ja muszę spadać z psem na spacer a potem do szkoły ;// Życzcie mi żebym przetrwała i oczekujcie posta najwcześniej w czwartek.. :c Paaa  Dziękuję za ponad 11 tysięcy wyświetleń ;3
 Jakieś takie nie ogarnięte :)
EDIT: Okazało się że miałam 8 lekcji, bo jednej nie zapisałam. A tak ogółem to umarłam ;-;

11 komentarzy:

  1. Ja mam dziś na 9.50, ale też mam 7 lekcji, eh..
    Ale ładne zdjęcie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, tak wygląda życie każdego ucznia... Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne <3 Eh, szkołę trzeba jakoś przetrwać ;/

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie <3 ja też już powoli mam dosyć. Wczoraj siedziałam do 1 w nocy z angielskim, a okazało się, że nie ma testu.
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznotka <333
    wygląd bloga <333 zazdro :D
    Ja tez mam codziennie po 7 lekcji :c grr

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem cos o tym mam codziennie tak samo ; c
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post, a na zdjęciu wyszłaś super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia super post ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mam 8 lekcji ;c Gratulacje wyświetleń ;* cudna jesteś ;33 zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz prześliczny design bloga (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też nienawidzę szkoły :(
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥