wtorek, 10 września 2013

Poznawanie uroków pierwszej klasy.

Hejo! Spodobało mi się pisanie postów rano. XD Specjalnie wstałam dzisiaj 20 minut temu. Jakoś rano mi się lepiej pisze, mimo, że piszę o.. niczym? :) Jestem nie wyspana, ale co tam. Wiem, napisałam, że post będzie najwcześniej w czwartek ale jakoś mi się teraz chce pisać i nie chcę zmarnować takiej pięknej okazji. D: Na prawdę nie wiem o czym piszę. ;3
Wczorajszy dzień wykończył mnie tak, że o 22 już spałam. ;o Co jest u mnie dziwne, bo ja nie mogę zazwyczaj usnąć o 23. ;oo Miałam osiem lekcji, nudnych lekcji. Wf na drugiej lekcji, biegaliśmy 6 kółek. -,- Potem odebrałam siostrę i szłyśmy do domu godzinę. Byłam ok. 17 w domu padnięta i głodna - chciałam tylko spać. No ale musiałam jeszcze wyjść z psem i odrobić całą masę lekcji. ;/ Najwyraźniej tak będę miała w poniedziałki do końca pierwszej klasy. *uroki gimnazjum* Ja się z Wami żegnam, muszę się szykować do szkoły.. :c Paaa.  *I nie obchodzi mnie to, że jest tak mało komentarzy, bo piszę często. Częste pisanie mi się podoba, a tym co komentują komentuję w wolnej chwili. :))

24 komentarze:

  1. świetny post no niewyspana to ty chodzisz w szkole :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te ''uroki gimnazjum'' hehe ja to wolałabym chodzic do domu na pieszo niz jezdzic autobusem a mam niestety 5 km.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wczoraj byłam w domu dopieor o 17 :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty się lepiej wyśpij :D Ja zawsze jak się nie wyśpię to nie kontaktuje xD


    Zapraszam na mojego bloga:

    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję ci,że tak się męczysz ;/ Jak się wraca do domu o 17.00 to nie ma co się cieszyć.. :c I zamiast wstawać rano i pisać posta to się wyśpij! :* Jak chcesz i będziesz miała czas wbijaj do mn: lipinska770.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;D Ty się lepiej wyśpij xd

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, ja też chodzę do pierwszej klasy, a już w podstawówce lekcje + kółka wychodziło po CO NAJMNIEJ 7 godzin dziennie.
    Aha, no i skoro jesteś taka zmęczona, to jakim cudem znajdujesz czas(nawet rano)na komputer? Ja siadam co kilka dni i jest w porządku.
    Zajmij się czymś innym i nie hejtuj tak tej nieszczęsnej szkoły, mogło być gorzej ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ wcześniej wstaję, bo nie mogę spać -.- A jestem zmęczona po 8 lekcjach, bo to chyba możliwe nie uważasz? Jak u Ciebie lajtowo podchodzą nauczyciele na lekcjach to się nie dziw. Siadasz do komputera raz na kilka dni? Współczuję, że częściej nie możesz. Ja lubię siedzieć przed komputerem, kontaktować się z ludźmi z internetu. Mi się to podoba, a jak tobie nie to nikt ci nie każe siedzieć nawet raz na miesiąc. To nie hejt, ale nie dziwię się że nie masz komentarzy skoro napiszesz jedno zdanie i uważasz że to post. Za takiego bloga to ja dziękuję. Nawet wyglądu nie ma. Widzę, że ktoś tu mógłby siedzieć 24h na dobę w szkole -,- i nie ma własnego życia. Bardzo nie dziękuję za komentarz i nie pozdrawiam. Mam nadzieję, że już nie ujrzę twego komentarza na moim blogu, nigdy. A te całusy na końcu darować sobie mogłaś. -.-

      Usuń
    2. Słuchaj, jeżeli ktoś nie ma własnego życia, to ty, ponieważ gadasz takie głupoty w Internecie, żeby się popisać. Lubisz kontaktować się z ludźmi w Internecie? A ona ma własne życie poza siecią. Jestem pewna, że nauczyciele w jej szkole wcale nie podchodzą do lekcji lajtowo, skoro noże siadać do komputera tylko co kilka dni. A jej prawdziwy blog, to ten:
      www.my-kodlyoko-evolution.bloog.pl
      I jest świetny!
      I jeśli jeszcze raz ją wyzwiesz, to tak Ci napiszę, że nogi Ci z dupy wypadną!
      Nara, bitch.

      Usuń
    3. Japierdole, spier*alaj z mojego bloga jak ci się coś nie podoba.
      Mam własne życie, skoro jej się nie podoba co ja piszę niech nie czyta,
      to samo tyczy się ciebie.
      Tak, ciekawe, ty wgl masz bloga? nie!
      A ona ma słabego z jednym zdaniem.
      A ten co podałaś jest beznadziejny.
      Dziękuję, żegnam -,-

      Usuń
  8. hejjo <3 świetny blog . mam do cb pytanie , kto ci robił design bloga ? odpowiesz na e-mail : natiwiktori@o2.pl lub na moim blogu? bardzo mi zalezy <3
    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak pisanie notki rano :D Fajne zdjątka ^^

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową notkę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia ;)


    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah, ja wstaję około 7:20, a do szkoły mam n ósmą, więc pisanie postów rano raczej by mi nie wyszło XD Tym bardziej, ze jak się nie wyśpię to nie kontaktuje i nie wiem co bym tam napisała ;_; Uroki gimnazjum... ahh, przestań bo nie będe chciała iść i zostanę w szóstej klasie XDD + ładne zdjęcia ♥♥


    lifestyle-lenny.blogspot.com - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z kolei jestem zdziwiona tym, że w drugiej LO nie jestem tak wykończona jak bywało to w poprzednich klasach. Może to kwestia tego, że nie mam już kilkunastu przedmiotów a niespełna dziesięć. Kontynuuję przedmioty które lubię i może jest to zasługa właśnie tego? Ale to nie zmienia faktu, że nie pałam ogromną miłością do szkoły xD Uszy do góry, każdy musi przez to przejść ;) I wyśpij się, bez tego ani rusz! xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja myślałam, że w drugiej klasie będzie luźniej, a tu proszę, codziennie prawie po siedem lekcji i sporo nauki, codziennie kartkówki, ani wolnej chwili dla siebie :)
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnie zdjęcia wymiatają *_*
    http://swaag-swaggy.blogspot.com/2013/09/before-i-die.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia. ♥
    Też wcześniej czasami wstaje, by wejść na jakieś blogi...

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie rano nie ma szansy , nie wyrobie się , ale podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Ja już zapoznałam się z nowymi ludźmi :D
    http://franki13.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wstawanie bardzo wcześniej jest naprawdę przyjemne, ;)
    Obserwuję!

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne to ostatnie środkowe zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uhuhu że ci się chce wstawać jeszcze wcześniej żeby napisać posta -podziwiam ;3
    Nienawidzę biegać na w-f -.- xd

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥