środa, 2 października 2013

Przegląd sklepu choies.com

Aloha. Postanowiłam pisać tu raz na jakiś czas jednak w tematyce bardziej modowej. Co będziecie mogli teraz tu widywać? Będę wstawiała tu outfity, przeglądy sklepów, stylizacje zrobione w internecie i może jakieś porady. Więc będziecie mieli co czytać. A na dzisiaj przygotowałam dla Was przegląd sklepu choies. Czemu akurat wybrałam ten sklep? Nie wiem. Bardzo podoba mi się oryginalność ubrań, poza tym nudziło mi się bo jestem chora. Więc teraz ujrzycie ubrania, które przyciągnęły moją uwagę i chętnie bym ubrała.

P
Które ubrania najbardziej Wam się spodobały?

19 komentarzy:

  1. Genialne ciuchy :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te rzeczy *.* Najbardziej podoba mi się ta koszula pierwsza w ostatnim rzędzie :D
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy <3 wszystkie

    Zapraszam do mnie
    + obserwacja za obserwacje ?
    dariia-darria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula moro najlepsza. chyba sobie zakupie.
    xoxo


    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy są mega świetne :)
    Bardzo mi się podobają ;p

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula w niebieską kratkę <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są cudne. *o* Nie potrafię wybrać. ;3

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór :DD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się podobają ; *
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te ciuszki, wszystko mi się podoba <3
    Fajnie i ciekawie piszesz <3
    Zajrzyj również na mojego bloga, jeśli ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj, proszę a na pewno się odwdzięczę ♥
    ___________________
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne ubrania.. uwielbiam ten sklep ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie przepiękne ubrania! ♥
    Obserwujemy?
    berrysmileee.blogspot.com | Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie sliczne<3
    podejmujesz wpsolprace z nimi? opisz prosze w tej sprawie u mnie na blogu

    zapraszam do mnie!
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ubrania sa przesliczne <3
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej spodobała mi się biało-fioletowa bluza i koszula moro <3
    bardzo fajny post :) niezły pomysł z tym pisaniem o modzie :D

    ________
    http://lily-vegas.blogspot.com ----> SZAJBNIĘTA BLOGGERKA - LILY - WRACA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się chyba najbardziej spodobała ta kurtka w drugim rzędzie. Jest oryginalna i marzę, by ją założyć.
    Uwielbiam ten sklep, niestety nie mam z tej firmy żadnej rzeczy.

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥