piątek, 27 grudnia 2013

Hejczix.

Cześć, witajcie.
Pamiętacie mnie jeszcze? Tu w ogóle ktoś jeszcze jest? Postanowiłam na nowo tu pisać. Chodzi o to, że będę starała się pisać co danego dnia się u mnie działo. Jednak nie będzie to tak codziennie, ponieważ różnie jest z moim czasem. Mam nadzieję, że jednak ktoś tu jeszcze jest. To, że tutaj będę pisała, nie oznacza, że zostawiam bloga, którego piszę z Julczi >o tego<. Po prostu brakuje mi tego częstego pisania i mam zamiar do tego wrócić. Nie zależy mi w sumie jakoś na komentarzach czy obserwatorach.. Po prostu chcę pisać o swoim życiu, jak kiedyś. c: I zapraszam na bloga, którego prowadzę z Julczi. >KLIK< No do napisania~

6 komentarzy:

  1. Ja jestem ! haha
    Blog to pamiętnik,więc to,że chcesz pisać o swoim życiu jest normalne,po prostu niektórzy widzą w blogach tylko sposób na zarobienie i pisanie o swoim życiu już trochę zanika ;c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że pamiętamy :)
    Fajnie, że znowu coś napisałaś ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znów jesteś :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, pamiętam :3
    Milutko, że wróciłaś *u*

    NOWY POST - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam ;)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥