wtorek, 23 kwietnia 2013

Naładowana energią deskorolki. ;d

Hejo. ♥ Jak tam u moich czytelników?
Odkryłam wreszcie moje prawdziwe zainteresowania; deskorolka, malarstwo, śpiew, słuchanie muzyki, blogowanie. To są te najważniejsze. A Wy jakie macie zainteresowania? Przepraszam, że nie pisałam, ale nie było czasu. Na prawdę, nie kłamię. ;d Więc tak..






Nie chcę się za bardzo rozpisywać. Dzisiaj w szkole było okej. Cztery lekcje, pełen luz. Potem ok. 15:30 wyszłam z Mileną na deskorolkę i wróciłam ok. 18:30. Zjadłam obiad, poszperałam w necie za deską i jestem tu. Wiem, że miałam napisać wcześniej, ale trudno. W niedzielę poznałam tą całą Milenę. Spoko dziewczyna. Podobno jak miałam rok mieszkałyśmy za ścianą w akademiku. Zaprzyjaźniłam się z nią. Jest tak samo pojebana zwariowana jak ja, więc się dogadujemy. I fajnie, że to mój rocznik. ;)

Ogółem przepraszam za chaotyczność, ale jestem zmęczona po dworze, muszę zrobić psu jeść, odrobić lekcje i wujek przyszedł ._. Jutro siedem lekcji w jednej sali, ale jakoś przeżyję. Dla gimbazjalistów!! A w ogóle powodzenia. Jak poszła historia i polski? Szkoda, że tylko czwartek wolny, ale dobry i jeden dzień. Kora do mnie przychodzi. Chcę nagrać teledysk. <- Nic nie pisałam!