piątek, 14 grudnia 2012

♥ DUŻO ZDJĘĆ ♥


Cześć. 
Czemu ja ostatnio piszę tyle postów?
Oj tam. Hmmm.. Mam chęć na "Titanica". 
Wiem, że wczoraj był, ale strasznie bolała mnie głowa. :/
Jak ja położyłam się spać o 21:00 -.- Przegięcie!
Przejdźmy do dzisiejszego dnia (znowu). 
Gdy wróciłam z dworu z psem byłam tak zmarznięta, chociaż miałam na sobie legginsy, dżinsy, bluzkę, bluzę, ciepłą kurtkę (zawsze jeżdżę w niej na nartach), ciepłe kozaczki, rękawiczki. A zmarzłam jak nie wiem. Szczególnie w palce u rąk ._.
Gdy wróciłam przebrałam się w inne legginsy i długą bluzę. ♥ Zrobiłam sobie herbatki z cytryną. Szczerze.. Nic nie zjadłam ._. Byłam głodna, ale zbyt zmęczona i zmarznięta, by sobie coś zrobić. :/
Na dworze zrobiłam kilka nie wyraźnych zdjęć. Ale tak trudno przycisnąć w rękawiczkach, by zrobić zdjęcie, że kurde.. Poza tym ja nie mam, przycisku na komórce, tylko na ekranie. I weź teraz w to traf rękawiczką -.-"
zastanawiam się czy nie odrobić lekcji dzisiaj.. I mieć weekend wolny o lekcji, za to więcej czasu na naukę.. Zastanowię się jeszcze. 
Lecę,
xoxo, Lucy 
Śnieg 

Małpuś? 

Zachód słońca 

Mój pies. 


Stare zdjęcie. 

Kamerką internetową 

♥ You
Beeeejbe. 
Zapuszczam wąsy. 
Rico! 
Weekend - tak czy nie?
Ech, no już macie. 
Zachód słońca II 
Śnieżek 

















CIESZYCIE SIĘ, ŻE JUŻ WEEKEND? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥