poniedziałek, 10 grudnia 2012

EVEN TODAY WAS OKAY. ♥♥♥


Hej. 
Rano napisałam krótką notkę.
Za krótka, więc wykasowałam i wklejam tu. 


"Cześć.
Piszę szybko.
Nie wiem w ogóle po, co piszę.
I czemu zaśmiecam takimi postami bloga.
Ale jakoś mnie tak coś, że chce mi się pisać.
No, nie wiem. Po prostu.
Dzisiaj poniedziałek.
Tak niestety, już..
Ale prezenty mikołajkowe usprawiedliwiają poniedziałek. 
Emm..
To ja lecę. 
xoxo, Julia "


No, i co? Bardzo ciekawa, nie? :P
Oglądam NIE-PRZYJACIELE ♥
Hyhyhy..
Dostałam bisty prezent na klasowe mikołajki 
Dziękuję Dina, chociaż na 100% nie czytasz mojego bloga.
Chwilka, tylko przerobię zdjęcie, bo zaczynam dbać o bloga. 




















Moje epickie przerabianie zdjęć. 
Ech.. Co by tam jeszcze.
W szkole ogółem nudy, jak to w szkole. :)
Godzina wychowawcza - prezenty ♥ jak widać wyżej 
Matma - zadania z prędkości, drogi i czasu - nudy :/
Polak - pisanie opowiadania o Hobbicie  nie skończyłam jeszcze ._.
Informatyka - cała lekcja wolna, ale nic nie napisałam, bo dziewczyny cały 
czas gapiły się do każdego kompa, a w szczególności do mojego -.-"
Religia - miała być kartkówka, ale pani nie było, więc nudny film w bibliotece
(szczerze nie wiem o czym, bo nie słuchałam). 
Przyroda - nudy -.-" zwierzęta komórkowe i bezkomórkowe -.- kogo to obchodzi?
BEJBE! 
Ech... Ogółem nudy. Zawsze nudy w szkole :)
Czekam na nagłówki, i co? Dupa! :(
Hmm.. Obrazki dla otuchy 
xoxo, Julia 

























A Wam jak minął poniedziałek? ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥