piątek, 7 grudnia 2012

I'M SICK TODAY ":( CZY ♥ "

Cześć. 
Dzisiaj, ja w zeszły piątek, też nie poszłam do szkoły.
Źle się czułam i strasznie boli mnie gardło.
Co ja mam napisać? :o
Skoro nie wiem, co się wydarzyło w szkole? >.<
Wiem, że na 80% nagram dla Was filmik "Świąteczny tag" 
Ale będzie tylko na blogu, bo po co, na youtubie,
skoro tam zaczną mnie hejtować :(
Ale zastanawiam się czy nie założyć kanału na yt 
Pomyślę, jak się zdecyduję, dam znać.
Ale skoro nie poszłam do szkoły,
nagram filmik, ozdobię pokój i zacznę robić prezenty 
Grr..Za oknem biało, jak nie wiem. 
















Jem drugie śniadanie.
Nie zdrowe 
Ale to u mnie normalka :)
Pączek, paluszki słone, biszkopty, czekoladę

Ech.. Nie wiem co by tu jeszcze napisać.
Jak coś mi się przypomni napiszę :)
Pa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥