piątek, 21 grudnia 2012

♥ KONIEC ŚWIATA ♥

Siema. 
Nie idę na wigilię, bo mi się nie chce.
Poza tym nie będę szła 45 minut w temperaturze -14*C.
I nic nie kupiłam na wigilię. :/
Trudno.. Nie idę. W d***e mam to! :D
Hyhyhy.. Nie idę dzisiaj też połazić po sklepach. :(
Jest za zimno. :[
Khem, khem.. 
O czym ja mam napisać, właściwie?
Ooo.. Jutro przyjeżdżają dziadkowie. 
Właśnie ogarnęłam dwie rzeczy! Mianowicie:
1) za 4 dni będą święta! 
2) dzisiaj koniec świata! xd.
Hehehe. 
A w ogóle to ostatnio inwestuję w nowe, trudne słowa i biste teksty. :D
Np. Basifobia - lęk przed chodzeniem, twoje zęby są jak gwiazdy na niebie - żółte i daleko od siebie. 
Ja nie mogę! Jakie słońce wyszło! OMG ._.
Kurczę, nie wiem, co mogę porobić. Szczerze, to nic mi się nie chce.
Ale coś muszę robić.. A teraz oglądam "Przyjaciółki" (znowu). 
Jakie tam są scenki. xd Trolololo. 
Napiszę coś jeszcze. Ale nie wiem co teraz robić. Coś pożytecznego.
Ktoś ma jakiś pomysł? :(
xoxo, Lucy 

Jakieś pożyteczne pomysły na nudę?

2 komentarze:

  1. niestrty nie mam ale te trudne słowa fsjne,heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poszłaś na Wigilię? Haha, świetna jesteś XD
    Nie dziwie się, w takim mrozie nie chce się wychodzić, nigdzie!
    Basiofobia - fajnie wiedzieć, że istnieje takie słowo xd
    Fajny obrazek :)
    Pomysły na nudę? Coś obejrzeć? Poczytać? XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥