środa, 19 grudnia 2012

♥ TAG: About me ♥

Cześć. 
Pomyślałam,że pewnie chcielibyście dowiedzieć się o mnie więcej.

Więc chcę zrobić dla was właśnie taki jakby tag..
Dzięki niemu będziecie mogli dowiedzieć się coś więcej o mnie.
(Pomysł Darcy - polecam jej bloga, bardzo ciekawy) 

TAG: About me. 

pytanka:
1. Jak masz na imię?
2. Kiedy masz urodziny?
3.Co studiujesz ? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Czy pracujesz?
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
9. Ulubione jedzenie?
10. Ulubiona część garderoby?
11. Czy masz zwierzątka?
12. Ulubione miejsce?
13. Czy masz drugie imię?
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
15. Ulubiony napój?
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
19. Ulubiona książka?
20. Ulubiony kolor?
21. Ulubione zwierzątko?
22. Ulubione perfumy?
23. Ulubione święto?
24. Czy skończyłaś liceum?
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
26. Czy mówisz w innych językach?
27. Czy masz rodzeństwo?
28. Ulubiony sklep?
29. Ulubiona restauracja?
30. Czy lubisz szkołę?
31. Ulubiona osoba z yt ?
32. Ulubiony film?
33. Ulubiony program w telewizji?
34. Jaki masz telefon?
35. Ile masz wzrostu?


odpowiedzi:
1. Mam na imię Julia.
2. Urodziny mam 04 stycznia. 
3. Nie studiuję. Chodzę do podstawówki. Chyba piosenkarka (ale stwierdziłam, że to zbyt popularny zawód i w ogóle).
4. Nie mam chłopaka.
5. Nie mam jakiegoś ulubionego stylu muzycznego. Słucham tych piosenek, które mi się podobają.
6. Nie, nie pracuję.
7. Szukam pozytywnej energii, szaleństwa (nie mogę być sama zwariowana xd), życzliwości i szczerości.
8. Najczęściej do pamiętnika lub mamy.
9. Nie licząc słodyczy, z których lubię wszystko to chyba naleśniki z Nutellą i bitą śmietaną. 
10. Moje ukochane dżinsy i za duże bluzy i swetry. 
11. Mam psa (kundelka). Wabi się Rico [czyt. Riko].
12. Chyba w domku czuję się najlepiej.. 
13. Nie mam drugiego imienia.
14. Ulubiony przedmiot w szkole to przerwy. Nie, no. Żarcik. Matematyka, wiem dziwne..
15. Jeśli chodzi o zimne napoje to sprite i coca-cola. A jeżeli chodzi o ciepłe to herbata i cappuccino. 
16. Chyba Taylor Swift - I Knew You Were Trouble i Ewelina Lisowska - W Stronę Słońca.
17. Myślę,że mam czas na,to aby o tym jeszcze myśleć haha,ale mam już kilka wypatrzonych imion. Dziewczynce - Lucy lub Nikola, a chłopcu - Maksymilian lub Aleksander.
18. Nie. Raczej nie! Lubię po prostu jeździć na rowerze, rolkach, łyżwach i nartach.
19. Moją ulubioną książką jest "Ania z Zielonego Wzgórza" i "Magiczne Drzewo - Tajemnica mostu". 
20. Często zmieniają mi się ulubione kolory, ale na chwilę obecną jest to fioletowy, błękitny i beżowy. 
21. Najbardziej to chyba lubię szczeniaczki. ♥.
22. Nie mam ulubionych, bo ogółem to nie używam perfum. Więc, nie mam.
23. Moim ulubionym świętem są Święta Bożego Narodzenia. 
24. Nie.. Jestem w podstawówce. Ostatniej klasie.
25. Za granicą byłam tylko raz, w tamtym roku, na wymianie szkolnej, w Szwecji. 
26. Nie bardzo. Uczę się w szkole angielskiego, ale nie idzie mi najlepiej..
27. Mam starszego brata (15 lat) i młodszą siostrę (5 lat).
28. Ulubiony sklep? To ja tak ogólnie nie mam ulubionego.. Jednakże lubię H&M, Orsay (ale tu są za duże ubrania), Reserved. 
29. Nie mam ulubionej restauracji.. Ale kocham McDonalda. 
30. Nie lubię szkoły. Nauczyciele uważają, że są najlepsi! -.-" I są za długie, nudne lekcje.
31. Ulubione osoby z yt to CimorellikrowaletekNATALKA3472littleblueberrysmilelucyandlucy1.
32. Ulubionych filmów mam sporo. "Titanic", "Kevin sam w domu", "Kevin sam w Nowym Yorku", "Prawdziwa historia Czerwonego Kapturka", "Nie wierzcie bliźniaczkom".. Wymieniła bym więcej, ale mi się nie chce. :)
33. Ostatnio nie oglądam TV, ale chyba Polsat, TVN, MTV. 
34. Posiadam Samsung Galaxy Young.
35. Mało.. 150 m. :/

xoxo, Lucy 

2 komentarze:

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥