wtorek, 11 grudnia 2012

Z BRAKU WENY - POST BEZ NAZWY ♥

Hej. 
Zrobiłam już "laurkę" dla taty. xd
Podziwiajcie mój talent plastyczny :P

















(Nie wnikajcie w jakość zdjęć).
To ostatnie kupiła mama, a ja to dam tacie. 
Szczerość. xd
Tekst, który jest na zdjęciu, ale go nie widać (chyba).


Scooby Doo dziś robi śmieszne minki,
głośno śmieją się Muminki,
Żwirek i Muchomorek śpiewają wesoło,
Puchatek z Prosiaczkiem tańczą wokoło,
bardzo radosne są Gumisie,
buziaczki przesyłają też Teletubisie,
tylko Śnieżka się dziwi bo o niczym nie wie,
Bambo wyjaśnia jej wszystko siedząc na drzewie,
gdy się tylko o urodzinkach Twoich dowiedziała,
również jak Smerfy świetny humor miała!


Buhehehehłe. 
Odwala mi z nudy.
Bym se wyszła na saneczki. Na górkę.
Oj, zapomniałam! Górka jest w Warszawie! -.-" Zapomniałam jej przywieść!
Jutro przywiozę. 
Co mam jeszcze napisać?
No, nie wiem..
Lecę na obiad (późny, wiem) , a dla Was zdjęcia 
xoxo, Julia 
Vans Kololowe *-*


Czasem czuję się jak taki kolorowy
 kwiatek w szarym świecie 

Maki 

Grejpfrut 


Jestę Hipistrę



Tylko biedronka nie ma ogonka xd

Szlachta 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥