wtorek, 2 kwietnia 2013

Post na spontanie, czyli zainspiruj się.

Hei. Wpadam na chwilę. Cały dzień siedziałam przy laptopie, ale nie miałam pomysłu na posta, ani chęci na tematycznego. Więc wpadłam tylko, by wrzucić parę inspiracji. Teraz lecę uczyć się historii, jutro test, ja nic nie umiem. BRAWA DLA MNIE. Miałam cały dzień, by się uczyć, a zmarnowałam go po prostu. Głupia Julia ;___; Wolała siedzieć przed laptopem nic nierobiąc niż wykuć się na tróję. >__<


To na tyle. Całuski, Julia 

Wchodzić na photobloga - KLIK, KLIK!
+zapraszam do poprzednich postów, bo się opuszczacie w komentowaniu ;_;

7 komentarzy:

  1. no wiesz ja komenje kazdy twój post,a mogłabys napisac np.o tym za co kochasz wakacje?jak wgl lubisz wakacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w Movie Maker.=3
    Tu masz mniej więcej wytłumaczone.;3
    Jak nie rozumiesz to ci wytłumaczę inaczej.;d
    Nie możesz zapisać zwykłego filmu . NIE MOŻE ON BYĆ W FORMACIE .WMV
    Tylko mp4 bo taki oferuje Movie Maker ;))
    Musisz to zrobić tak: http://img832.imageshack.us/img832/3061/dlanutellowelove.png
    Jak cośpisz tu: lajka-lajkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej spodobał mi się obrazek 'fuck math' hahaha.
    a tak w ogóle, to uwazaj z obrazkami typu 'the cat', bo wiele sugerują, mam nadzieję, że się nie tniesz, ani nie masz zamiaru. Sama to zrobiłam raz i juz tak zostało, naprawdę, nie polecam.
    A ogólny post świetny, blog bardzo optymistyczny i w ogóle bardzo mi się podoba (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten The Cat chodzi , że te rany zrobił kot:D

      Usuń
  4. Hejka. Nominowałam cię na moim blogu do The Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥