wtorek, 4 grudnia 2012

♥ MOJE SEKRETY ♥

Cześć.
Drugi post dzisiaj..
Tym razem będzie o moich sekretach :) :(

MOJE SEKRETY:
1. Obgryzam paznokcie :'(
2. Marzę o tym, by mój blog był popularny :(
3. Nienawidzę chodzenia po zakupy, wiem dziwne, każda dziewczyna
to lubi, ale nie ja, dla mnie to nuuuudne i nogi potem bolą ._.
4. Niby nie lubię Bibera, ale go czasem słucham 
5. Nie ufam ludziom, bo boję się odrzucenia i nienawiści
6. Marzę o własnym koniu i lustrzance *-*
7. Jak się denerwuję, płaczę ._.
8. Boję się, że nie GO nie znajdę nigdy :/
9. Boję się testu 6-klasisty, wiem, głupie ._.
10. Jak cholera boję się ciemności
11. Brzydzę się pająków
12. Boję się, że znów zaczną się ze mnie naśmiewać i dokuczać :(
13. Boję się, że stracę Najlepsze Przyjaciółki :/
14. Nie umiem powiedzieć "NIE" innym :( 
Ale ostatnio się staram i wychodzi mi trochę :)
15. Chciałabym mieszkać w Paryżu lub Francji :)
16. Nie lubię dresów, ale czasem noszę je, ale tylko w domu :o
17. Nie wyjdę z domu bez komórki ._.
18. Boję się być sama w domu, muszę włączać muzykę lub TV :(
19. Nie umiem się powstrzymać od jedzenia słodyczy, jeśli w danym 
dniu zjem mało słodyczy źle się czuję :( Jest mi z tym źle, 
ale nie umiem sobie poradzić :(
20. Jestem bałaganiarą, wszędzie mam bałagan, sprzątam w 
każdą sobotę, ale i tak kupa :(
21. Nienawidzę sportu ._.
22. Jestem osobą, która nie potrafi się długo gniewać >.<
23. Nie lubię mody, jest dziwna :o
24. Zawsze, gdy leci piosenka, którą znam nucę lub śpiewam ._.
25. Próbuję naśladować innych, bo nie umiem być oryginalna :/
26. Często, nawet nie wiem czemu, buntuję się lub jestem wkurzona :(
27. Cały czas kłócę się z bratem i siostrą >.<
28. Rzadko dzielę się swoimi problemami z innymi ._.
29. Potrafię płakać z głupiego powodu :(
30. Kiedy jestem smutna lubię siedzieć sama 
w pokoju i wylewać łzy strumieniami :'(
31. Nie umiem pływać ._.
32. Mam chorobę lokomocyjną :/
33. Nienawidzę zapachu perfum :[
34. Co do jedzenia jestem bardzo wybredna :/
35. Mam słabość do zapachowych świeczek *-*
36. Płaczę, gdy w filmie ktoś bije lub krzyczy na zwierzęta, głównie psy :'(
37. Zawsze chciałam być dziennikarką lub fotografem natury *-*
38. Jestem LENIEM :]

Dobra, sporo tego wyszło, a pewnie to nie koniec :3
Lecę, lekcje czekają :/
Pa ♥♥♥

1 komentarz:

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥