wtorek, 4 grudnia 2012

TODAY ♥ TODAY ♥ TODAY ♥

Cześć.
Widzicie różnicę w blogu?
Tak, nowy nagłówek :)
Nie wyszedł mi za bardzo, ale mi się podoba.
A Wam? Podoba się? Piszcie w komentarzach.

Piję sobie drugą Colę, jem biszkopty.
Wiem, źle się odżywiam.
Wisi mi to :3
Ech.. Co by tu?
Śniegu już prawie nie ma, nie padało w dzień.
Test z angola jutro, "Hobbit" na czwartek.
Na Mikołajki -.-"
W szkole nudy, jak zwykle.

Być może dzisiaj zrobię posta "Moje sekrety" :)
Yyy.. Herbatka owocowa 
Ostatnio nasunęło mi się kilka pomysłów na posty.
Napiszę tu, żeby nie zapomnieć.
"Muzyka. Jaka, na co?"
"Moje sekrety"
"Lubię, nie lubię"
"To mnie wkurza.."
"Święta Bożego Narodzenia - nie tylko prezenty."
♥ "Wolny czas - jak go spędzić?"
 "Inspiracje"
 "Zima, co robić gdy się nudzisz"
 "Jak mieć fajnego bloga -podpowiedzi."

Hyhy.. Nigdy nie miałam pomysłów. A teraz?
To nie wiem. Chyba lecę.
Buźka. <3
PS. Kto wie, co zrobić, by blog był popularny? :(







Kawę? :3








Lew *-*




Smile :)


















Z rana taka kawa,
dobry humor na cały dzień :)




Arbuz <3

2 komentarze:

  1. Ale fajne :D To wszystko jest fajne ♥ Świetny nagłówek, skąd masz taki fajny? ^^ Nie gadaj, że sama to wszystko rysowałaś :O

    No ok... Czekam na następną notę :3

    Bianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, na jakiś blogach były nagłówki z tymi rysunkami. Pobawiłam się trochę w paintcie i to stworzyłam. Znów ściągnęłam :( Nie stworzyłam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥