poniedziałek, 3 grudnia 2012

ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA ♥♥♥

Siemka.
Czwarty, a praktycznie trzeci post dzisiaj.
I zastanawia mnie też jedno; 
czemu piszę tytuły postów po angielsku.

Yyy.. Ten post, na temat Bożego Narodzenia :3
To jeśli chodzi o prezenty pod choinkę.
Nie, nie będę pisać, co chcę dostać, bo kogo to obchodzi?
Napiszę, co ja dam rodzince.
W tamtym roku zaczęłam dawać prezenty.
W zeszłe święta kupowałam.
A w te muszę bardziej robić niż kupić,
bo mamy mały kryzys finansowy, bo przeprowadzka itp.
Więc z kasą krucho :/
A nie wszystkie pomysły na prezenty są zatwierdzone.
A w ogóle będzie nas 11 osób (ze mną, nie licząc psa).
Trochę dużo. :P

PREZENTY:
Siostra; zwierzątka-pacynki na palce z filcu




<-- coś w tym stylu





Mama; kolczyki w ozdobionym pudełeczku
(kolczyków nie muszę kupować, bo mam takie, 
które mi się nie podobają, ale mamie bardzo). O te (sory za jakość):
 

Tata; ocieplacz na kubek z filcu a nie z włóczki.
Coś takiego, tylko inny kolor :P


Brat; nie wiem jak to nazwać, więc tylko zdjęcie.










Babcia 1; pudełeczko na skarby+ zakładki do książek.
Mniej więcej coś takiego. W Empiku jest :P
I bym pomalowała i było by MUA! :*


Dziadek; Obrazek namalowany przeze 
mnie w ramce + zakładki do książek.
(tu wstawię byle jaki obrazek w ramce).


Wujek 1; Kula ze śniegiem i aniołkiem :)
Aniołek z modeliny, kula ze słoika, śnieg z brokatu.
(przykładowy obrazek).


Wujek 2; Ciastka w ładnym pudełku :3
Zapewne będą to przepyszne ciastka z lukrem :)
(przykładowy obrazek).


Wujek 3; poduszka ale nie zwykła :)


Babcia 2; świeczka zapachowa.
(wątpię żeby wyglądała jak na zdjęciu).
(przykładowe zdjęcie).


Nie pominęłam nikogo z wyjątkiem mnie samej.
Może jak zostanie mi trochę kasy z zakupu 
"materiałów" potrzebnych do prezentów, 
kupię sobie coś niedrogiego lub pójdę na dużego szejka do McD :)
Dobra, bo nigdy nie odrobię lekcji.

A tak w ogóle, nie, nie zapomniałam o przyjaciółkach.
Zrobię dla nich śliczne laurki :D
Wiem, brzmi jak w przedszkolu, ale.. :P
Lecę, papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥