poniedziałek, 3 grudnia 2012

MONDAY - GRR.. SNOW ♥

Cześć.
Pisałam na informatyce krótkiego posta.
Ale wykasuję, bo to nic takiego.
Taki śmieć.
Ale wiecie.. Skopiuj, wklej.
I macie, co tam pisałam:


"10:16
Cześć.
Jestem na polaku.
Nudzi mi się cholernie..
Cały czas pada śnieg, a ja nucę:
"Pada śnieg, pada śnieg a ja nudzę się" :)
Jeszcze "tylko" (-.-) 3 lekcje.
Informatyka, religia, przyroda.
Ech.. Właśnie robimy nudne zadanie.
Proste jak drut i w ogóle.."

Bardzo ciekawe -.-"
Na polaku zaczęłam robić szkice planu ozdobienia pokoju..
Ale nie dokończyłam, więc (ech..) nie wstawię dzisiaj.
Po szkole byłam w hurtowni (taki sklep obok szkoły).
Patrzyłam za misiem na prezent mikołajkowy dla Ali.
Znalazłam fajnego:







SUODKI :3












Kupiłam w hurtowni modelinę i "coś dla bloga" na Mikołajki.
I nie pokażę Wam tego teraz. 
To jest dla mnie coś ważnego do prowadzenia bloga.
A to modelina:







Sory za słabą jakość.



Hmm.. Jak wróciłam ze spaceru z psem chciałam zrobić kakałko.
Ale ostatnio zepsułam mikrofalówkę tym ciastem w 5 minut -.-"
No i musiała mi wystarczyć herbata limonkowo-cytrynowa oraz biszkopty.






herbatka <3 






Biszkopcika? :) 


Ogółem w szkole nudy.
Zaraz lecę odrabiać lekcje i uczyć się do testu z anglika.
Test jest jutro :/ Nie chce mi się uczyć :(
Ech.. Szkoda gadać.
Emm.. Pani nie skapnęła się, że praca była spisana z internetu.
Dzisiaj napadało śniegu.
Padało cały dzień. I zapewne noc.
Nie było jednak dużo śniegu :)/:(.
Ale zdjęcia z rana, na szybko robione są.
Macie, a ja lecę, buźka :**












Przepraszam za jakość. 







Jeszcze zdjęcie mojego psa.
I domu z mojego osiedla :)

A i przy domofonie była taka fajna kartka :P
"..Chętnie zaopiekuję się dzieckiem i DOMEM.."
haha, i domem. 
I w razie potrzeby mogę też okraść :P
Pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze, zachęcają mnie do dalszego blogowania. ♥
W miarę możliwości odwdzięczam się za komentarze. ♥